بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور از شرکت آغاجاری

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت آغاجاری بازدید کرد .

بصییرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،   معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور صبح روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ با حضور در  شرکت آغاجاری با مدیر عامل این شرکت  دیدار و گفتگو کرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهمیت وابستگی کشور به انرژی بیان کرد: توجه راهبردی و راهکارهای عملیاتی در حوزه پدافند غیر عامل در سازمان ها امری ضروری است و در این راستا اقدامات متناسب با دستورالعمل های ابلاغی و پیش بینی بودجه های لازم  جهت پیاده سازی الزامات پدافند غیر عامل بیش از گذشته می بایست مورد توجه قرار گیرد.

عبدالرحمن کشوری در ادامه بر لزوم  بروز آوری مطالعات و بررسی های کارشناسی جهت اجرای طرح پدافند غیر عامل با هدف اولویت بندی حفاظت و ایمن سازی تاسیسات نفت وگاز تاکید نمود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این دیدار ضمن معرفی شرکت آغاجاری به نقش و اهمیت این شرکت در تولید ملی و گسترده جغرافیایی آن اشاره کرد و گفت: مجاورت برخی تاسیسات عملیاتی  با مناطق مسکونی و شهری،پیدایش تهدیدات نوین و همچنین قدمت و فرسودگی تاسیسات و خطوط لوله نفت وگاز، لزوم استقرار طرح پدافند غیر عامل را در بخشهای مختلف  امری اجتناب ناپذیر نموده است.

جواد تقی زاده بیان کرد : پدافند غیر عامل بستری مهم و بااهمیت در حفاظت از زیرساخت‌ها، دارایی‌ها، اماکن و مراکز حیاتی است که  پیاده سازی آن به‌عنوان یک نیاز ضروری موجب ایجاد بازدارندگی در بخش‌های مختلف عمومی و صنعتی می شود که در همین راستا آمادگی لازم جهت تحقق و توجه به این امر مهم در مجموعه شرکت آغاجاری وجود دارد.

در ادامه این دیدار عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و هیئت همراه  از برخی از تاسیسات نفتی مجاور شهر امیدیه بازدید بعمل آوردند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا