نماینده ولی فقیه سپاه:ورود قرارگاه خاتم به عرصه های مختلف نوید بخش کشور است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه های مختلف و جمع شدن هلدینگ ها و اجرای پروژه های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

به گزارش بصیرت نوخوزستان| حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز( سشنبه ۳ بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل پادگان الزهرا(س) نیروی زمینی سپاه پاسداران در اهواز اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب شعار ما می توانیم تنها یک شعار نیست بلکه برای انسان های مومن و با اعتقاد یک حقیقت است.

وی با بیان اینکه ما در سال های اخیر تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم در تحقق این شعار در پروژه‌های مختلف مشاهده کردیم افزود: اکنون با توجه به این تلاش ها به صراحت میتوان گفت ما می توانیم.

وی تصریح کرد: علم و ایمان در کنار یکدیگر، باعث شده  که دشمن در شکستن اراده ملت ناکام بماند، ‌که این عمل در کنار یکدیگر، بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن ساخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم تنها در خوزستان۲۶ پروژه سنگین را در حال اجرا دارد بیان کرد: ۱۰ پروژه در حوزه نفت و گاز ، ۱۰ پروژه در حوزه راه و شهر سازی، چهار پروژه در بخش نیرو و ۲ پروژه نیز در حوزه دریایی دارد.

وی یادآورشد:ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه های مختلف و جمع شدن هلدینگ ها و اجرای پروژه های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجرای این پروژه های بزرگ ظرفیت بالا و توانمندی این قرارگاه را نشان می دهد.

وی گفت: اکنون بیش از پنج هزار نیروی انسانی در این پروژه ها کار می کنند که ۶۷ درصد کارکنان بومی و سایرین از نیروهای متخصص ملی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه اگر قرارگاه در پنج استان کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، تهران و خوزستان در خصوص مشکلات آب ورود نمی‌کرد افزود : بی شک مشکل آب به بحران تبدیل می شد اما با اقدامات خوب قرارگاه سازندگی خاتم پیشگیری شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عرصه بزرگی از جهاد است و تمامی افرادی که در این مسیر تلاش می کنند با روحیه جهادی و انقلابی حضور دارند.

وی تصریح کرد: سال ها برای برداشتن تحریم ها تجربه گفت و گو داشتیم اما دشمن ما اهل گفت و گو و مذاکره نیست، بلکه تنها راه برای توسعه و آبادانی، خلاقیت ما برای توانمندسازی و خودکفایی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه از طرح‌های شرق و غرب فاضلاب اهواز و میدان های نفتی اهواز بازدید کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا