موضوعات داغ

بصیرت‌افزایی و مطالبه‌گری؛ راه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی

شاهرود_عضو ستاد سیره شهدا گفت: امروز بصیرت‌افزایی و مطالبه‌گری در راه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

شاهرود_عضو ستاد سیره شهدا گفت: امروز بصیرت‌افزایی و مطالبه‌گری در راه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.
بصیرت‌افزایی و مطالبه‌گری؛ راه تقویت گفتمان انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد میرعلی‌اکبری در آیین بزرگداشت مقام «محمود حاجی‌قاسمی»، شهید جست‌وجوگر نور و سالروز درگذشت سردار رشید اسلام محمد شعبانی در مهدیه شهر بسطام، با اشاره به نگاه نقطه‌ای و نگاه خطی اظهار کرد: نگاه نقطه‌ای یعنی اگر جلوی خود را ببینی، زمین می‌خوری، اما نگاه خطی، با پیشرفت و ارتقا همراه است.
وی افزود: نگاه پیامبر گرامی اسلام (ص)، امامان، امام راحل و مقام معظم رهبری خطی است که برای پیشرفت اسلام و معنویت و اخلاق تلاش داشته و کوشش می‌کنند.
عضو ستاد سیره شهدا خاطرنشان کرد: بصیرت‌افزایی و مطالبه‌گری در راه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.
میرعلی‌اکبری با اشاره به تلاش‌های مرحوم سردار محمد شعبانی در مقابله با ضدانقلاب و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مقابله با منافقین و منحرفان گفت: خداوند در قرآن تأکید دارد صادقان پای عهد خود برای خدا می‌ایستند و جان خود را فدا می‌کنند و عده‌ای هم منتظر هستند تا زمان وصالشان برای خدا برسد.
او افزود: صادقان ویژگی‌هایی دارند؛ از جمله اینکه استقامت می‌ورزند تا دین خدا را یاری کرده و در جنگ عقیده پیروز شوند.
عضو ستاد سیره شهدا تأکید کرد: تمام تمرکز دشمن در جنگ نرم امروز بر ولایت است و تلاش می‌کند تا ولایت‌فقیه را محو سازد؛ اینجا باید مانند شهدا هوشیار و زمان‌شناس بود و با توطئه دشمن به مقابله پرداخت.
در این مراسم که به یاد سردار رشید اسلام، محمد شعبانی و شهید جست‌وجوگر نور، محمود حاجی‌قاسمی با حضور مسؤولان بخش بسطام و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، کلیپی از شهید حاجی‌قاسمی پخش و مهدی نصیری به مرثیه‌سرایی در وصف شهدا پرداخت.
شهید جست‌وجوگر نور، محمود حاجی‌قاسمی در ۳۰ بهمن سال جاری بر اثر انفجار مین در حین تفحص شهدا در زرباطیه عراق به همراه سردار گل‌محمدی به فیض شهادت نائل آمد.
سردار محمد شعبانی نیز در ۲۳ اسفندماه سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا به یاران شهیدش پیوست.

امتیاز کاربران: 2.7 ( 1 رای)
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا