با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران محقق شد؛ رشد ۱۸ درصدی خدمات فنی حفاری در ۸ ماه سال جاری

معاون مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران از رشد ۱۸ درصدی عملیات فنی و تخصصی به شرکت های متقاضی در ۸ ماه سال جاری در قیاس با دوره مشابه سال گذشته خبر داد.

بصیرت نو خوزستان ، به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، کورش بهمنی روز چهارشنبه ( ۹ آذرماه ۱۴۰۱) در این باره گفت: شمار عملیات انجام شده در این مدت ۲ هزار و ۲۸۴۶ مورد است که این تعداد در سال قبل ۲ هزار و ۴۱۲ مورد بود.

وی افزود: مجموعه خدمات یکپارچه حفاری که افزون بر ۱۰ عملیات تخصصی مختلف است به چاه های در حال حفاری و چاه های تعمیری در حال بهره برداری ارائه می گردد و در تکمیل حفاری ها و افزایش دِبی چاه نقش مهمی ایفا می کند.

بهمنی اظهار کرد: توانایی در ارائه این خدمات وجه تمایز شرکت ملی حفاری ایران در مقایسه با شرکت های معتبر حفاری در عرصه بین المللی می باشد زیرا به روال معمول هر یک از این خدمات که نیاز به متخصصان با تجربه و تجهیزات خاص دارد از سوی یک شرکت به متقاضیان ارائه می شود.

معاون مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات انجام شده در این مدت مشتمل بر ۲۲ مورد اسید کاری گسترده، ۸۶ مورد اسیدکاری ویژه، ۸۴۶ مورد سیمانکاری، یک هزار و ۱۲۶ مورد تزریق پذیری، ۱۵۸ مورد لوله مغزی ، ۲۵۹ مورد آزمایشگاه چاه با ساق مته، ۲۶۷ مورد لوله گذاری چاه ، ۳۸ مورد آزمایش بهره دهی چاه و ۵ مورد نصب آویزه بوده است.

وی با این توضیح که این خدمات به شرکت های بهره برداری نفتی، شرکت های بخش خصوصی فعال در بخش حفاری و پروژه های کلید در دست شرکت ارائه شد، افزود؛ انجام ۲۴ مورد عملیات ویژه حفاری به روش فرو تعادلی و ۱۵ مورد عملیات ویژه حفاری با هوا از دیگر فعالیت های مدیریت خدمات فنی شرکت در مدت پیش گفته به شمار می آید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا