آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه در هلال‌احمر خوزستان همزمان با روز جهانی داوطلب برگزار شد

بصیرت نو‌خوزستان:  به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ وحید شعبانی در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه که به مناسبت روز جهانی داوطلب و با حضور جمعی از نمایندگان اعضای داوطلب و خیرین حامی هلال احمر خوزستان در سالن شهید رجایی اهواز برگزار شد،بیان کرد: داوطلبان تبلور آرمان زیبای نوعدوستی و تلاش آمیخته با مهر،عطوفت و ایثار انسان هایی از خود گذشته و بشردوست هستند که یکی از وظایفشان ایجاد حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.داوطلبان عزیز در یکصد سال گذشته خدمات متعدد، متنوع و عام المنفعه‌ بسیاری در راستای تسکین آلام نیازمندان، محرومان، مصیبت دیدگان و اقشار ضعیف جامعه ارائه داده اند.

او با اشاره به اینکه افتخار هلال احمر به ماهیت داوطلبی آن است، افزود: خوشبختانه فضای داوطلبی خوبی در سطح استان حاکم شده که مرهون خدمات موثر عزیزان داوطلبان است زیرا داوطلبان در هلال احمر متولیان اصلی کار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به همراهی بی نظیر داوطلبان در ایام سیل و کرونا اظهار کرد: مدیران و صاحبان واقعی این مجموعه همین عزیزان داوطلبان هستند و ما نیز باید به سمت تسهلیگری کارها حرکت کنیم.

شعبانی تصریح کرد: جامعه بزرگ داوطلبی هلال احمر خوزستان برخوردار از طیف های مختلف است که در همه شرایط می توانند گره گشای مشکلات مردم باشند. تلاش مجموعه مدیریتی نیز بر حمایت همیشگی و همراهی خواهد بود.

جامعه ایمانی باید روز جهانی داوطلب را بیش از جوامع دیگر تکریم کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد انصاری بیان کرد: جامعه ایمانی باید روز جهانی داوطلب را بیش از جوامع دیگر تکریم کند زیرا نظام اسلامی منشا خدمات داوطلبانه و مردمی است.

او افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، حس نوع دوستی و هم دردی در جامعه گسترده شد و امروز شاهد اوج آن هستیم همچنان که در ایام سیل 98 و همه گیری بیماری کرونا، 460 میلیارد ریال به آسیب دیدگان کمک رسانی شد.

انصاری تصریح کرد: در گام دوم انقلاب یکی از شئونی که اشاره شده همین مسئله کمک کردن و دست گیری از محرومان است که داوطلبان ما در هلال احمر به بهترین شکل بروز داده شده است.

انگیزه وافر شما برای خدمات رسانی به مردم استان قابل ستایش است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، عنوان کرد: فعالیت داوطلبانه افراد و کمک به همنوعان یک نوع ایثارگری است زیرا همواره در حوادث و سوانح از جان خود می گذرند تا جان دیگری را نجات دهند.

آقا رضا فتوحی گفت: فعالیت های موثر داوطلبان هلال احمر بر پایه سرمایه اجتماعی نهفته است زیرا افراد دانا و توانمند در آن فعالیت می کنند. امیدواریم عزیزان داوطلب همواره زیر سایه خداوند متعال در صحت و سلامت باشند تا با قوت به هموطنان امدادرسانی کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا