مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از هسته گزینش وزارت نفت جنوب بازدید کرد

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی ضمن بازدید از هسته گزینش وزارت نفت جنوب و شرکت در نشستی با علی سالمی سرپرست این اداره، طی یک دیدار صمیمانه از نزدیک با کارکنان این اداره نیز آشنا شدند.

در این بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن قدردانی از زحمات همکاران هسته گزینش، انتصاب آقای سالمی را به عنوان سرپرستی این هسته و آقای سوخته‌زاده به عنوان سرپرست هسته گزینش عسلویه را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد این انتصابات منشاء تحولات و تعالی باشد.

مهندس عذاری اهوازی در ادامه اظهار کرد: نیروی انسانی، رکن اصلی تولید است و هرچه کارکنان از لحاظ فنی، علمی و اخلاقی صلاحیت بیشتری داشته باشند، قطعا بهره وری سازمانی نیز افزایش می‎یابد و گزینش همین نقش را ایفا می‎کند؛ یعنی به سازمان ها در انتخاب افراد اصلح و افزایش بهره وری کمک خواهد کرد. اگر بتوانیم گزینش منصفانه و کارآمدی داشته باشیم، به هدف خود رسیده ‎ایم.

علی سالمی سرپرست هسته ی گزینش جنوب نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، گزارشی از عملکرد هسته، و حجم بالای ورودی پرونده های تبدیل وضعیت ایثارگران، برنامه ریزی ها و نیازمندی های گزینش، در جهت تسریع بخشی به امور جاری ارائه داد.

وی افزود: خط مشی مشخص شده برای گزینش نشان از خطیر بودن این وظیفه و رسالت دارد و هرچه‌قدر نیروهای مناسب‌تری به سازمان تزریق شود و انتخاب دقیق‌تری صورت بگیرد به همان اندازه کل سازمان و نظام از آن منتفع خواهند شد.

این مقام مسئول یادآور شد، که در سال جاری و به نسبت سنوات گذشته، گزینش با حجم ۴ برابری ورودی پرونده مواجه است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا