معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ؛ سینمای مقاومت ، بزرگترین تهدید عرصه هنر و فرهنگ برای نظام استعماری و مستکبر جهانی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت : سینمای مقاومت ، بزرگترین تهدید عرصه هنر و فرهنگ برای نظام استعماری و مستکبر جهانی است .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، معاون سیاسی اجتماعی استاندارخوزستان در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام که عصر یکشنبه 30 بهمن در بندرامام برگزار شد ،  با بیان ارزشمند بودن جشنواره رسام گفت : این برنامه به دلیل اینکه با مفهوم مقاومت پیوند خورده ، مفهوم مقاومتی که ریشه در نگاه اقا اباعبدالله الحسین (ع) به عرصه سیاست و حکومت دارد ارزشمند است .

عبدالرضا سیفی اظهار داشت : آنجایی که مولای ما می گوید “من مرگ با عزت را بر زندگی با ظلت ترجیح می دهم ” پیام مقاومت را در اعماق تاریخ منتشر می کند ؛ پیامی که تا به حال هم حضور دارد و این مفهوم ارزشمند در تمام فرهنگ ها، آیین ها و سنت های متعالی بشری مورد تقدیر و احترام است .

به گفته وی ؛ فرهنگ مقاومت ، فرهنگی است که می تواند بشر را از ذیل ظلم، استکبار و استعمار نجات دهد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه در طول تاریخ بشر هرجا مردم برابر ظلم و استعمار ایستادگی کردند مورد تقدیر عموم جهان و تاریخ قرار گرفتند تصریح کرد : لذا بزرگترین تهدید که در عرصه فرهنگ و هنر برای نظام استعماری و مستکبر جهانی دیده می شود سینمای مقاومت است .

سیفی عنوان کرد : فرهنگ هنر، مقاومت است ، فرهنگی است که به مردم می فهماند شما می توانید در برابر ظلمی که مستکبرین و استعمارگران برای چپاول فرهنگ ، اقتصاد و جامعه شما طراحی کرده اند باستید. لذا این فرهنگ مقاومت می تواند پیوند دهنده جمهوری اسلامی ایران با تمام آزادگان و مردم ازاده جهان باشد ؛ در واقع یک جبهه مقاومت گسترده در طول ، عرض و جغرافیا ایجاد می کند که می تواند جمع زیادی از کشورها را تحت این پرچم جمع کند .

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا