دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام؛1220 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه رسام رسید

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام از رسیدن 1220 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، حبیب الله شمالی دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین امللی فیلم کوتاه رسام که عصر یکشنبه 30 بهمن در ماهشهر برگزار شد،  اظهار کرد : در جشنواره امسال قریب 1220 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از این میان 868 اثر تولیدات فیلمسازان داخلی کشور و 455 اثر مربوط به کشورهای اسلامی حوزه مقاومت من جمله لبنان، سوریه، عراق، یمن ، آذربایجان، افغانستان  بوده است که توسط هیات انتخاب و هیات داوری بررسی شدند .

به گفته شمالی ؛ در مجموع قریب 50 اثر در بخش بین المللی به مرحله داوری راه یافتند که 3 اثر انتخاب شد همچنین در بخش داخلی قریب 35 نفر از 16 استان کشور موفق به کسب جایزه شدند .

وی با بیان اینکه محورهای اصلی در حوزه دفاع مقدس، ایثار و اجتماعی بوده است افزود : در بخش داخلی محورها داستانی، مستند، 180 ثانیه ای ، انیمیشین، بخش ترکیبی ، گزارش خبری، موشن گرافیک، نماهنگ و آیتم تلویزیونی و در بخش بین المللی نیز مستند ، داستانی و پویا نمایی بوده است که در بخش بین الملل بیشترین آثار رسیده در بخش مستند بود.

شمالی عنوان کرد : هیات انتخاب از خوزستان گزینش شده بودند، انسیه شاه حسینی، محمدرضا معصوم زادگان و مهدی عظیمی میرآبادی داوری جشنواره را برعهده داشته اند .

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام گفت : امیدواریم با همکاری اتحادیه و تلویزیون های کشورهای اسلامی بتوانیم برای جشنواره های سال های آتی به لحاظ کمی و کیفی آثار بیشتری دریافت کنیم و شاهد رشد و رونق بیشتر جشنواره رسام باشیم .

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا