حضور ۲۲۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: غریب به ۲۲۰ شرکت از اقصی نقاط کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ که صبح‌روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در اهواز برگزار شد اظهار کرد: در کشور عزیز ما با شرایط و تهدیدهایی که در رابطه با صنعت نفت اتفاق افتاد اما به لطف خداوند متعال، مردم سخت کوش، پرتلاش و با اراده کشورمان نه تنها مفتخر است که این تحریم ها را دور بزند بلکه برای تولیدات داخلی نیز مفتخر شوند.
دانشی عنوان کرد: تولیدات داخلی، کشور را از خیلی مشکلات خارج کرد و توانست تولید پایدار صنعت نفت کشور را به کل کشور بلکه منطقه ارزانی دارد.
این مقام مسئول تصریح کرد: غریب به ۲۲۰ شرکت از اقصی نقاط کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: خوشبختانه بالغ بر ۹۰ درصد شرکتهای حاضر در نمایشگاه سازندگانی هستند که خود نیز تولیدکننده اند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: طبیعی است شرایط برای فعال سازی و حرکت های روبه جلویی در صنعت نفت بیشتر در منطقه فراهم شود.
علیرضا دانشی اظهار داشت : انتظار است ما در رهگذر این نمایشگاه، در فصل جدیدی از حاکمیت نظام جمهوری اسلامی از بحث های تولیدهای داخلی فاصله بگیریم، فاصله بدان معنا که به رفع مشکلات آن ها بپردازیم.
این مقام مسئول بیان کرد: بنده به نیابت از مجموعه صنعت نفت خود را مکلف میدانم برای رفع مشکلات آن ها که به نظر می رسد پیچیده هم نیست، پای صحبت های آن ها بنشینم.

 

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا