جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز برگزار می شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،ناصر چنانی ظهر دوشنبه 15 آذرماه در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: مقدمات برگزاری این جشنواره با هماهنگی هایی که با مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد،فراهم شده و انشاء ا.. همزمان با کل کشور، میزبان این رویداد در اهواز هستیم.

وی با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای بار دوم در اهواز برگزار می شود و اتفاق مهمی است افزود: علاوه بر گالری انجمن تجسمی،گالری بخش خصوصی را برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته ایم.

چنانی ادامه داد: گالری های خوبی در شهر اهواز و شهرستان ها فعالیت دارند و منتظر هستیم به محض مشخص شدن تعداد آثار و فرم برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، از گالری های خصوصی اهواز و شهرستان ها برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آوریم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات انجمن هنرهای تجسمی گفت: به دلیل شرایط نامساعد بیماری کرونا، مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی تاکنون تشکیل نشد. الان به حمدالله شرایط مساعد شده و ما تاکنون سه نشست برای برگزاری این مجمع با حضور هنرمندان انجمن تجسمی در محل اداره کل برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: مقدمات برگزاری انتخابات انجمن های هنرهای تجسمی و مجمع فراهم شده و طی روزهای آینده شکل انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات را اعلام می کنیم و خود هنرمندان متولی برگزاری این رویداد هستند و اداره کل ارشاد نیز به آنها کمک می کند.

چنانی تاکید کرد: هنرمندان استان چه در برگزاری مجمع، انتخابات و چه تعریف رویداد و نمایشگاه متولی کار هستند و اداره کل در این مسیر همراهی و حمایت های لازم را انجام می دهد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا