برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «کرونا و جامعه ی ایران؛ سویه های فرهنگی و اجتماعی» معرفی شدند

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «کرونا و جامعه ی ایران؛ سویه های فرهنگی و اجتماعی» را معرفی کرد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار جامعه و آشنایی شهروندان جامعه با سویه های فرهنگی و اجتماعی شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «کرونا و جامعه ی ایران؛ سویه های فرهنگی و اجتماعی» کرد.

وی ادامه داد: مسابقه به صورت مجازی برگزار شده و زمان برگزاری آن از 24 آبان تا 1 آذرماه همزمان با بیست و نهمین دوره­ی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بود.

جمشیدی اظهار کرد: در این مسابقه­ 322 نفر از سراسر کشور شرکت کردند و 174 نفر به همه ­ی سؤالات پاسخ صحیح دادند و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به 15 نفر از این افراد به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزیدگان این مسابقه گفت: علیرضا نیک منش از شهرستان شیراز،سارا شیری از شهرستان تهران،فتانه ستوده شریفی از شهرستان ماهشهر،معصومه نیایش نیا از سربندر،زهرا علیزاده از گلستان،فاطمه اینانلو از شهرستان قزوین،جلیل جباری از شهرستان آبادان،خدیجه سادات خطیبی از شهرستان خرمشهر،عبدالرضا بنی تمیمی از شهرستان اهواز،رضا یوسفی از شهرستان اندیمشک (دوکوهه)،مرضیه عبیری از شهرستان سمنان،نجمه رنجبر از بندر دیلم،مریم نجفی از زاهدان،علیرضا شیر خاوری از شهرستان دزفول و نشاط مخجوانی از شهرستان اراک 15 برگزیده این مسابقه هستند که به قید قرعه انتخاب شدند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا