برگزاری نشست بصیرتی با موضوع لزوم شرکت در انتخابات از منظر اسلام با حضور آیت الله حیدری در منطقه چنیبه

سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولیعصر(عج)در جهت خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات، جلسه نشست روشنگری و بصیرت افزایی را امروز (10 خرداد) در منطقه چنیبه شهرستان کارون برگزار کرد .

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، در این جلسه که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور برگزار گردید حضرت آیت محسن حیدری عضو شورای خبرگان رهبری ،سرهنگ حمدی صخری رییس سازمان بسیج عشایر استان، تنی چند از سران وبزرگان عشایر ،نخبگان و معتمدین منطقه حضور داشتند.

سرهنگ صخری ضمن خیر مقدم محضر حاضرین وابلاغ سلام سردار فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) سردار شاهوارپور ، فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور در انتخابات بیان نمود و از عشایر بعنوان دژ تزلزل ناپذیر انقلاب واسلام یاد کرد و گفت : لازمه حضور امروز عشایر برای حفظ انقلاب و خون مقدس شهدا بیش از گذشته احساس میشود .

آیت الله محسن حیدری طی سخنانی بیان کرد: انتخابات امسال به یک موضوع بین المللی تبدیل شده است و دو عامل را سبب تعیین هدف ملت دانست: تامین امنیت کشور در سایه انتخاب پرشور و حداکثری دوم انتخاب یک انسان صالح ، مومن، انقلابی و با همت که ان شاء ا… این امر تحقق پیدا کند و دشمن راناکام خواهیم نمود.

عضو شورای خبرگان رهبری نقش عشایر در تعیین سرنوشت یک کشور را مهم دانست و گفت: عشایر ما باتبعیت ازولایت واسلام تا بحال سرآمد بودند و با ذکاوت و درایت خیلی از توطئه های دشمن از جمله تفرقه را نقشه برآب کردند.

وی در ادامه به ویژگیهای یک کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبری اشاره نمود و اظهار کرد: اصلح آن است که وابسته به نظام و قانون اساسی باشد ،ولایتمدار باشد،به آرمانهای نظام و امام راحل پایبند باشد،و به فکر مردم باشد،،از فساد به دور باشد،شجاع باشد،با تدبیر مدیر و مدبر باشد،برای مردم کار و تلاش کند،اهل مشورت بوده و توانایی کشیدن بار سنگین مسئولیت ریاست جمهوری را برای اداره کشور داشته باشد، دلسوز قشر مستضعف و محروم جامعه باشد،به ترقی پیشرفت و به توسعه اقتصادی بیندیشد،نیازهای جامعه را برطرف نماید و در بین افراد جامعه وحدت و همدلی ایجاد نموده و از تفرقه که بزرگترین بلا است پرهیز نماید،پیگیر مشکلات مردم باشد و کاردان خوبی برای جامعه باشد.

در پایان سرهنگ پاسدارحمدی صخری هم از حضور پررنگ و موثر همه سران وبزرگان عشایر بختیاری وعرب استان خوزستان وهمراهی آنان با سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولیعصر تشکر کرد و گفت : همه ما باید مبلغ خوبی برای اسلام وانقلاب باشیم واز توطئه های پنهان وآشکار دشمن نباید غافل باشیم چرا که خیلی ازدشمنان برای بی اهمیت خواندن این انتخابات در تکاپو هستند و بلندگوی تبلیغات پوچ استکبار هستند.

وی افزود : وظیفه هر انسان آزاده زمینه سازی برای دولت جهانی حضرت امام زمان است که این مسئولیت را باید با نزاکت و درایت بنحو احسن به سر منزل مقصود برساند در پایان سران ونخبگان حاضر به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مردم را به حضور حداکثری در انتخابات و مبارزه با اراجیف استکبار جهانی وبدخواهان نطام تاکید کردند ـ

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا