در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان انجام شد: بازدید مدیر عامل مناطق نفت‌خیز از پروژه‌های شرکت آغاجاری

در آستانه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان علیرضا دانشی از طرح های ملی قابل بهره برداری در محدوده عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بازدید کرد.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز؛ علیرضا دانشی به همراه جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از طرح ملی افزایش ۲۰ هزار بشکه ای واحد بهره برداری رامشیر بازدید کرد.

دانشی اجرای موفق این پروژه را حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت آغاجاری دانست.

وی در ادامه این بازدید با حضور در پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ایثار و مجموعه تراکم گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ از روند تکمیل و آخرین اقدامات در این پروژه‌ها قرار گرفت.

علیرضا دانشی با قدردانی از حمایت های مهندس اوجی مقام عالی وزارت و دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در اجرای این پروژه های ملی گفت: ساخت و راه اندازی این دو پروژه با توان مجموعه هلدینگ خلیج فارس و نگاه به پیمانکاران داخل انجام گرفت که در آستانه سفر ریاست محترم دولت سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

شرکت نفت و گاز آغاجاری یکی از ۵ شرکت تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که در شهر امیدیه، استان خوزستان قرار دارد و تأسیسات آن در ۳ استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد مستقر می‌باشند. شرکت نفت و گاز آغاجاری، بهره‌برداری از ۸ میدان نفتی را برعهده دارد، که عملیات تولید از میادین آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی و رامشیر را به صورت مستقل و میادین رگ‌سفید، پازنان و مارون را به صورت مشترک با شرکت‌های دیگر انجام می‌دهد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا