آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در شرکت آغاجاری

اردوهای راهیان پیشرفت در شركت آغاجاری آغاز شد.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ،صبح سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ اولین بازدید دانش آموزی از تاسیسات شرکت آغاجاری در قالب اردوهای راهیان پیشرفت با حضور بیش از ۸۰ دانش آموز در مقاطع هفتم ، هشتم و نهم با همکاری آموزش و پرورش شهرستان امیدیه انجام شد.

این بازدید با هدف تحقق جهاد تبیین در صنعت نفت و آشنایی نسل جوان با فرآیند تولید نفت و گاز از واحد بهره برداری رامشیر و تزریق گاز امتزاجی برگزار گردید. . در این بازدید دانش آموزان با طرح افزایش ظرفیت ۲۰ هزار بشکه ای نفت رامشیر که در دهه مبارک فجر امسال با توان کارشناسان شرکت آغاجاری به بهره برداری رسیده بود آشنا شدند.

دانش‌آموزان کشور هم‌اکنون از پیشرفت‌های بزرگ در صنعت نفت به‌عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور، بی‌خبر هستند و این اردوهای راهیان پیشرفت فرصت‌های غیر رسمی برای دانش‌آموزان و معلمان برای آشنایی با دستاوردهای ۴۴ سال اخیر صنعت نفت کشور را فراهم می‌کنند.

با هماهنگی صورت گرفته دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی روز چهارشنبه ۳ اسفند از تاسیسات بهره برداری پازنان انجام و اردوهای بعدی نیز در طول سال تحصیلی برنامه ریزی خواهد شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا