کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در صنایع پتروشیمی خوزستان راه اندازی می شود 

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان از راه‌ اندازی کانون بسیج صنعت و معدن در صنایع پتروشیمی استان خبر دارد . 

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ، نشست هم اندیشی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و جمعی از اعضای شورای سازمان بسیج برگزار شد .

این جلسه در راستای بررسی مشکلات صنایع پتروشیمی و ارائه راهکارهای مناسب برای افزایش بهره وری پتروشیمی های استان تتشکیل شد .

دکتربرزگر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر ضمن اعلام دغدغه هایی که در این خصوص وجود داشت ، گزارشی از اتفاقات موجود در پتروشیمی ، تولیدات پتروشیمی ، ظرفیت تولید و اشتغال این صنعت، مشکلات صنعت پتروشیمی ارائه کردند و خواستار این بودند که نخبگان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در این راستا به آن ها کمک کنند .

در ادامه دکتر زاهدی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ضمن ارائه گزارش از نقش بسیج مهندسین صنعت و معدن در صنایع مختلف خاطرنشان کرد : کلیه ظرفیت های نخبگان بسیج مهندسین صنعت و معدن در اختیار صنایع استان بخصوص پتروشیمی ها خواهد بود و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهند کرد .

زاهدی نیا با اشاره به اینکه کارگروه ویژه ای در خصوص صنایع پتروشیمی تشکیل خواهد شد اظهار کرد : کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در صنایع پتروشیمی راه اندازی می شود تا بتوان بصورت مشترک کارگروه هایی در راستای بررسی موانع و مشکلات صنعت پتروشیمی و راه حل مناسب برای افزایش تولید و اشتغال در استان تشکیل داد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا