فراخوان مسابقه خاطره نویسی « جاده ی بهشت » منتشر شد

فراخوان مسابقه ی خاطره نویسی «جاده بهشت» همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش خبرنگار  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی در بخش های دهه­ ی محرم، اربعین و پیاده روی به سمت کربلا (جاده­ ی بهشت) و بین الحرمین و زیارت مقبره اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس (ع) می کند.

مهرانگیز بحیرایی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه افزود: آثار ارسالی باید متناسب با محورهای موضوعی مسابقه باشند و قبلاً در مسابقه، همایش و یا جشنواره‌ی دیگری پذیرفته نشده باشند.

وی ادامه داد: برای ارائه‌دهندگان آثار محدودیت سنّی وجود ندارد. همچنین خاطرات ارسالی محدود به سال 1401 نمی باشد و شرکت کنندگان می ­توانند خاطرات سالیان گذشته را نیز برای بررسی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

بحیرایی اضافه کرد: لازم است آثار در قالب کاغذ A4 و با فونت 14 در نرم افزار  WORD نوشته شده و از طریق پست الکترونیکی Farakhankhz@Gmail.com  به دبیرخانه‌‌ی مسابقه ارسال شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: مشخصات شرکت کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس در بالای اثر ارسالی قید شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه‌ی مسابقه پس از بررسی خاطرات ارسالی، صاحبان آثار برگزیده را برای حضور در آیین پایانی دعوت می کند. به 3 اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

بحیرایی مهلت ارسال آثار را 5 مهرماه 1401 (30 صفر 1444 هجری قمری) و آیین پایانی این مسابقه را آبان ماه 1401 همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا