مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛ تامین برق پایدار کنکوری ها با حضور اکیپ های عملیاتی

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از تامین برق پایدار حوزه های برگزاری کنکور سراسری در استان با حضور اکیپ های عملیاتی در محل های آزمون خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری با اشاره به حساسیت آزمون کنکور سراسری، گفت: اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق خوزستان در تمام شهرستان های استان از روز نخست برگزاری آزمون سراسری در آماده باش کامل بوده و جهت جلوگیری از بروز حوادث  در محل های برگزاری آزمون حضور دارند.

خدری افزود: با توجه به افزایش دمای هوای استان در این هفته، و به تبع آن افزایش مصرف برق، به همین جهت فوریت های برق این شرکت و مرکز دیسپاچینگ، تمامی  اکیپ های عملیاتی در شهرستان ها را رصد و در صورت بروز حادثه، اقدام لازم را به فوریت انجام می دهند.

وی به اهمیت فضای آرام برگزاری آزمون کنکور سراسری و تاثیر شرایط بر روحیه داوطلبان اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در همه زمان ها ارائه خدمات مطلوب به مشترکان عزیز است اما زمان برگزاری آزمون، شرایط ویژه و حساسی است که با تعیین سرنوشت آینده سازان این مرز و بوم مواجه هستیم، به همین جهت به فراخور شرایط، تمهیدات لازم برای عرضه خدمات مطلوب تر اندیشیده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق، گفت: از تمامی مشترکان تحت پوشش این شرکت میخواهیم تا با عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف (ساعات ۱۱ الی ۱۸)، تنطیم درجه کولر‌های گازی روی دمای ۲۵ درجه، خاموش کردن لامپ های اضافی و غیره، ما را در تامین برق پایدار به خصوص در روزهای برگزاری کنکور سراسری همراهی نمایند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا