همزمان با اجرای تعمیرات اساسی و میان‌دوره ای واحد‌های تولید برق؛ تولید بیش از ۶۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق نیروگاه رامین اهواز

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، این نیروگاه که آخرین روزهای تعمیرات اساسی و میان‌دوره ای واحد‌های خود را سپری می کند توانست در فروردین ماه سال جاری621 هزار و 349 مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور منتقل کند.

مهندس خلیل محمدی با اعلام این خبر گفت: نیمه دوم هر سال بدلیل کاهش مصرف انرژی برق فرصت مناسبی جهت تعمیرات و رفع محدودیت های تولید برق است و ما نیز طبق برنامه ریزی های فنی و بطور متناوب اقدام به خروج واحد‌های تولیدی از مدار و اجرای برنامه های تعمیراتی متعددی نمودیم تا با آمادگی بهتری بتوانیم برق مورد نیاز مردم را بویژه در تابستان پیش رو تامین کنیم.

محمدی تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ و تعمیرات میان دوره ای سایر واحد‌های نیروگاه را مهمترین اقدام تعمیراتی این مجموعه طی ماه‌های گذشته تاکنون دانست و اظهار امیدواری نمود پیش از پیک مصرف برق با هر ۶ واحد تولیدی به استقبال تابستان برویم.

وی میزان تولید برق این نیروگاه در فروردین ماه سال جاری را 621 هزار و 349 مگاوات ساعت عنوان نمود.

محمدی متوسط تولید لحظه ای نیروگاه در فروردین ماه سال جاری را 212 مگاوات و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی را 2926 ساعت عنوان کرد .

لازم به ذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و شبکه سراسری برق کشور را ایفا می کند .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا