بیش از ۲۰۰ هزار زائر در یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان حضور یافتند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار زائر تا قبل از شروع رسمی راهیان نور در این یادمان‌ها حاضر شدند

به گزارش بصیرت نو خوزستان ، سردار نعمت‌الله باقری جمعه ۲۰ اسفند در آیین روز ملی راهیان نور که در سپاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شده بود اظهار داشت: پس از دفاع مقدس یک حرکت عظیم فرهنگی تحت عنوان راهیان نور شکل گرفت، مردم با حضور در یادمان‌های شهدا و مناطقی که شاهد ایثارگری، گذشت و شهادت طلبی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بود، یاد و خاطره شهدا را گرامی‌ داشتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به عنوان گنج یاد کرد و راهیان نور را حرکتی فناورانه دانست تا ما بتوانیم از این گنج بهره ببریم.

باقری به فعالیت‌های دشمن در چند سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در یک دهه اخیر جنگ‌نرم و از بین بردن ارزش‌های دینی و فرهنگی مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده است بنابراین باید برای خنثی‌سازی حرکت دشمن و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان راهیان نور را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.
وی با اشاره به چگونگی برنامه امروز سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: سپاه حضرت ولیعصر برنامه‌ای را به مناسبت روز ملی راهیان نور تدارک دید تا پاسداران جوان با رشادت‌های رزمندگان آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان ابراز داشت: در مجموعه سپاه حضرت ولیعصر(عج) 7 یادمان از بعد نیمه دوم سال با توجه به کاهش روند بیماری کرونا با آمادگی کامل پذیرای حضور زائران راهیان نور هستند تاکنون بیش از 200 هزار زائر تا قبل از شروع رسمی راهیان نور در این یادمان‌ها حاضر شدند و روند رو به رشدی را نسبت به سال گذشته با توجه به تعطیلی دو ساله این یادمان‌ها شاهد هستیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا