اولین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی « حوزه سلاح و مهمات غیر مجاز  » در اهواز

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان،  رضا نجفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان عصر روز چهارشنبه 18 اسفند در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطاعاتی استان درحوزه سلاح ومهمات‌غیرمجازاظهار داشت: این نمایشگاه‌باتاکیداستاندارمحترم وپیگیریهای معاون محترم امنیتی و انتظامی ودبیرشورای تامین استان وبا همت و مشارکت و حضور فعال دیگر اعضای شورای تامین استان در دو روز مختلف با دعوت از سران، متنفذین، اصحاب رسانه و مدیران کل، دانشگاهیان، فرهنگیان،  حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم در گدو بخش به صورت همایش و بازدیدبرگزارگردید.

نجفی  با اشاره به چند و چون نمایشگاه جامعه اطاعاتی عنوان داشت: در این نمایشگاه، دستاوردهای جامعه امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی استان در حوزه سلاح و مهمات به عنوان نخستین نمایشگاه در این حوزه به نمایش گذاشته شد، پس از تشریح دستاوردها شرکت کنندگان در همایش‌وپخش کلیپ های هشداردهنده و آگاهی بخش و سخنرانی مسیولین وبرخی سران طوایف واقوام.مدعوین به صورت عینی از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

 

وی  با اشاره به اهداف مدنظر در برگزاری نمایشگاه بیان داشت ، با وجود اشراف مناسب و دقیقی که اعضای شورای تأمین استان با همدلی و کارمشترک دارند به پشتیبانی خداوند متعال و ائمه اطهاربسیاری ازتهدیدات عقیم وناهنجاریهای اجتماعی کاهش یافته لیکن در استان و کشور جرائم و هنجارشکنی‌هایی با استفاده از سلاح های غیرمجاز وجود دارد، که نیازمنداست در کنار اقدامات سلبی، فرهنگ سازی با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه و فرهنگیان.وسران طوایف به جهت تنویر افکار عمومی در قالب این گونه نمایشگاههاودیگراقدامات فرهنگی صورت پذیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: باید بدانیم که استفاده از این سلاح‌ها چه تأثیراتی را در جامعه خواهد گذاشت در حال حاضر به کار گرفتن این سلاح‌ها در مراسمات عروسی و عزا به معضلی تبدیل شده است در حقیقت این کار منجر به نارضایتی مردم و ایجاد حس ناامنی در جامعه خواهد شد.

ایشان  تصریح کرد: با وجود خون‌های پاکی که در راه تأمین امنیت از سوی مدافعین امنیت نثار خاک پاک میهن اسلامی شده است اما شاهد اینگونه ناهنجاری‌ها در سطح جامعه هستیم.

نجفی ابراز داشت: هدف اصلی وپیام  برگزاری این نمایشگاه «اقتدار، امنیت و آگاه‌سازی» است، در کنار اقتدار جامعه امنیتی و اطلاعاتی، آگاه ‌سازی نیز مورد هدف این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه امیدوارم پیام این نمایشگاه ازطریق بازدیدکنندگان واصحاب رسانه به جامعه هدف منتقل تاازرهگذران به برکت اعیاد شعبانیه شاهدازبین رفتن رسومات غلط و ناهنجاری های ناشی از تیراندازی در مراسمات وبه تبع آن افزایش وارتقا امنیت عمومی در سطح جامعه باشیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا