220 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان رسید

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان از ارسال 220 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، فریبا حیدرپور مسئول دبیرخانه سومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با محوریت کالای فرهنگی اسلامی اظهار کرد : 220 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که آثار نسبت به سال گذشته رشد کمی و کیفی داشته اند.

حیدرپور بیان کرد : آثار رسیده به این جشنواره توسط سه داور از تهران و دو داور خوزستانی در دوبخش سامانه و حضوری بررسی شد که نهایتا 13 اثر به فینال راه پیدا کردند . نگاه داوران و تاکید آن ها بیشتر بر استفاده کاربردی در زندگی روزمره بود.

وی با اشاره به اینکه بالاترین آمار آثار مربوط به بخش هدایای فرهنگی بود گفت : 150 اثر در بخش هدایای فرهنگی ، 25 اثر مربوط به عروسک، 20 اثر در بخش اسباب بازی و 25 اثر نیز در بخش نوشت افزار به دبیرخانه رسید .

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان عنوان کرد :  مسعود ناصری و علی گلشن ( مدیر موسس موزه عروسک های تهران) از تهران داوری بخش عروسک و اسباب بازی را به همراه فاطمه میریان از اهواز برعهده داشتند .

حیدرپور تصریح کرد : داوری بخش هدایا و کالاهای فرهنگی توسط دکتر حیدرپور که دارای نشان ملی میراث فرهنگی کشور و نویسنده استانداردهای میراث فرهنگی کشور می باشند ، در کنار نگین نصرالله نژاد و فاطمه میریان انجام شد .

وی در پایان افزود : اثار برگزیده به جشنواره کشوری که بعد از اتمام جشنواره در تمامی استان ها ، برگزار خواهد شد راه پیدا می کنند که هم در کار نمایشگاهی به نمایش گذاشته می شوند و هم در جشنواره کشوری مورد داوری قرار می گیرد .

 

خبرنگار : معصومه مجدم

 

 

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا