حضور سه نماینده از خوزستان در بخش معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی جشنواره آیینی و سنتی

آثار پذیرفته‌شده بخش معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی یادواره زنده‌یاد استاد محمود استاد محمد، بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی معرفی شدند و سه نمایش از استان خوزستان در این بخش حضور دارند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هیئت انتخاب بخش آیین‌ها و بازی‌های نمایشی (یادواره زنده‌یاد استاد محمود استاد محمد) بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی متشکل از اردشیر صالح پور، پوپک عظیم‌پور و صادق حسنی پس از ارزیابی 92 اثر رسیده به دبیرخانه در بخش آیین‌ها و بازی‌های نمایشی، 20 نمایش را به منظور حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند که استان خوزستان با سه اثر از شهرستان های باغملک، امیدیه و مسجدسلیمان در این دوره از جشنواره حضور دارد.

نمایش های «خرس بازی به روایت …» به کارگردانی محمدرضا صفاران کاری از گروه تئاتر منگشت از باغملک،«چک دوله» به کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از امیدیه و «دار دعا» به کارگردانی علی قاضی کاری از گروه تئاتر آریا از مسجد سلیمان سه نمایش پذیرفته شده از استان خوزستان در بخش آیین ها و بازی های نمایشی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی هستند.

علاقه‌مندان به پیگیری اخبار و اطلاعات بیستمین دوره جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به نشانی https: //irtf theater ir مراجعه کنند.

گفتنی است،بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از 14 تا 21 آذر ماه سال جاری به دبیری داوود فتحعلی بیگی در تهران برگزار می‌شود.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا