کسب رتبه نخست خیران خوزستانی در امر مدرسه‌سازی در کشور

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز خوزستان رتبه نخست کشور در انجام تعهدات خود در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز سراسر کشور را کسب کرد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، زیبا صالحپور در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان در محل استانداری بیان کرد: خیران مدرسه ساز خوزستان در انجام تعهدات خود و میزان پرداخت کمک در ساخت مدارس در سطح کشور امسال جایگاه نخست را کسب کرد.

وی با بیان اینکه تعیین رتبه مجمع‌های خیران در سطح کشور از زمان برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز تا جشنواره بعدی محاسبه می شود گفت: هدف از تشکیل این نشست تقدیر از خیران مدرسه ساز است که یاری رسان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

صالحپور افزود: پارسال وزارت آموزش و پرورش طرح آجر به آجر را برای ایجاد بستری مناسب در جمع آوری کمک های مردمی در ساخت مدرسه آغاز کرد، که در آن از کمترین کمک‌ مردم نیز برای ساخت مدرسه استفاده می شود.

وی گفت: همچنین خوزستان امسال در پویش “من مادرم بچه های ایران فرزندان من “رتبه یک کشور را کسب کرد

رئیس مجمع خیران مدرسه سازی خوزستان ادامه داد: در پویش “به رنگ مدرسه “دانش آموزان مقطع ابتدایی نقاشی هایی با موضوع فضای مدرسه برای تشویق و ترویج فرهنگ مدرسه سازی ترسیم کردند که از ۲۵۰ هزار نقاشی که در کشور جمع شد، ۱۰۰ هزار نقاشی مربوط به خوزستان بود.

صالحپور بیان کرد: پیشتازی خوزستان در امر مدرسه سازی به دلیل پای کار بودن خیران و مدیران حوزه آموزش و پرورش است؛ امید است با همکاری دولت و خیران در تمام مناطق خوزستان مدرسه سازی انجام شود.

در این نشست معاون اول رئیس جمهور ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش ،  رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند.

بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان و  جمعی از خیران مدرسه ساز در استانداری خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در پایان این مراسم از تعدادی خیر مدرسه ساز خوزستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا