تقدیر استاندار خوزستان از تیم های جهادی طرح سردار شهید قاسم سلیمانی

استاندار خوزستان گفت: از تمامی عزیزان سپاه و بسیج و علوم پزشکی سپاسگزار هستیم که هم اکنون با قرار گرفتن در موج پنجم بیماری کرونا در ابعاد وسیع تری فعالیت خود را در استان آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان صبح امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه در رزمایش طرح سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان اینکه این طرح در کنترل پیک چهارم شیوع ویروس کرونا در استان بسیار خوب و قوی عمل کرده است و نقش برجسته ای داشته، گفت: عزیزان بسیج و نیرو های بهداشت و درمان و همچنین سایر نیرو های دیگر توانستند در سه بخش کمک بزرگی در این راستا انجام دهند.

وی در این باره ادامه داد: از اقدامات مهم طرح سردار شهید سلیمانی می توان به قرنطینه بیماران کرونایی، شناسایی افراد مبتلا به این ویروس در تماس با فرد بیمار و همچنین محافظت از افرادی که دارای بیماری زمینه ای بوده اند، اشاره کرد.

استاندار خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از اقداماتی که در طرح و قرارگاه شهید سلیمانی انجام شد، گفت: از تمامی عزیزان سپاه و بسیج و علوم پزشکی سپاسگزار هستیم که هم اکنون با قرار گرفتن در موج پنجم بیماری کرونا در ابعاد وسیع تری در قالب هزار و صد و پنجاه تیم ۵ نفری در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: بی شک این اقدامات و حرکت جهادی بسیار ارزشمند نقش مهم و اساسی در کنترل این موج خواهد داشت که به امید خدا همه مردم به زودی شاهد نتیجه آن خواهند بود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا