پویش روایان قدس توسط بسیج رسانه خوزستان راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان در این زمینه افزود: این سازمان با هدف روایتگری صحیح از راهپیمایی جهانی روز قدس به عنوان یک حرکت بزرگ مردمی اقدام به راه‌اندازی پویش «روایان قدس» کرده است.

سرگرد سجاد بهمئی ادامه داد: امروز مردم بی‌دفاع غزه به نماد مظلومیت در جهان تبدیل شده‌اند و صهونیست‌ها با تمام شقاوت و شرارت به نسل‌کشی در این منطقه می‌پزدازند تا این ندای مظلومیت را خاموش کنند.

وی یادآور شد: اهالی رسانه در این راستا می توانند با توجه به رسالت خود و پرداختن به مظلومیت ملت فلسطین حقانیت انتفاضه و حمایت‌ های ملت جهان اسلام از مبارزات محور مقاومت را انجام دهند.

رئیس بسیج رسانه خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از نمادهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی جهانی روز قدس به عنوان یادگار داهیانه و مدبرانه پیر جماران است که نقش مؤثری در رساندن پیام مقاومت فلسطین به جهانیان دارد.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه به مناسبت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین و با هدف روایتگری صحیح این حرکت بزرگ مردمی اقدام به راه‌اندازی پویش «روایان قدس» کرده است و اهالی رسانه با ارائه تولیدات رسانه‌ای در قالب خبر، گزارش و مقاله‌های تحلیلی و روایتگری به ارائه چهره واقعی حماسه روز قدس می‌پردازند.

سرگرد بهمئی در پایان عنوان کرد: خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران و دیگر اهالی مطبوعات برای شرکت در این پویش می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود را با هشتگ #راویان_قدس منتشر کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا