فعالیت ۲ هزار نیرو برای دفع آب‌های سطحی اهواز

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اینکه جمع آوری آب های سطحی یکی از اولویت های شهرداری است گفت: تمام تیم‌های عملیاتی ما در حال کار هستند تا تردد شهروندان در شهر دچار چالش نشود.

علی شمس بیان کرد: اینک در حال تخلیه آب از معابر سطح شهر هستیم و با گذشت زمان، دفع آب‌های سطحی با روند بهتری امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی های موجود در برخی خیابان های شهر، با کمک سازمان آتش نشانی، جلوگیری از ورود آب جمع شده ناشی از بارندگی‌ها به منازل مردم را در دستور کار قرار دادیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: در برخی مناطق به دلیل فرسودگی لوله ها، آب وارد منازل شد که تیم های امدادی ما فوری وارد عمل شدند.

وی با اشاره به آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر گفت: تمام هشت منطقه شهرداری اهواز در آماده باش بوده تا دفع آب‌های سطحی با سرعت بیشتری همراه باشد.

شمس گفت: با توجه به اینکه از ساعت ۱۲ امشب، بارش باران مجددا آغاز می شود با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری و سایر ارگان ها، اقدامات لازم در جهت رفاه حال شهروندان را انجام می دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: کار تخلیه آب در مناطق چهار، پنج و ۶ سخت تر از بقیه نقاط است اما با این وجود به دنبال رفع آبگرفتگی هستیم.

وی افزود: ۳۳ پمپ به همراه یکصد تانکرهای مکنده شهرداری، در حال جمع آوری آب از سطح شهر هستند. همچنین آتش نشانی به صورت ویژه در حال تخلیه آب از خیابان ها است.

شمس گفت: با توجه به اینکه خروجی آب مشخص است، برای دفع آب از سطح شهر نیاز به زمان است که امیدوارم پس از بارندگی دوم کار تخلیه آب به سرعت انجام شود.

گفتنی است بارش باران از روز دوشنبه در اهواز و دیگر نقاط خوزستان آغاز و به مدت سه ساعت ادامه داشت همچنین بارندگی ها از بامداد دوشنبه مجددا آغاز می شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا