تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اصحاب رسانه خواست مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست بصیرتی و روشنگری ویژه هیئت اندیشه ورز و بسیجیان رسانه خوزستان که روز گذشته برگزار شد اظهار کرد : حضور سردار باقری در بین اصحاب رسانه غنیمت است و امید دارم این نشست مایه خیر و برکت در رسانه شود .

محمد جوروند با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات بیان کرد : در بحث انتخابات این دوره حساسیت هایی وجود دارد آن هم بحث حضور پرشور مردم است . همه کسانی که خارج از مرز ما هستند می گویند در انتخابات شرکت نکنید و به دنبال قطعه قطعه کردن سرزمین و انقلاب اسلامی هستند بنابراین حضور ما باید نسبت به انتخابات گذشته خیلی جدی تر باشد .

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند : متنفذین و کسانی که در جامعه تاثیرگذار هستند مردم را دعوت کنند و در سخنرانی بعدیشون گفتند نخیر نیازی نیست، تمام آحاد جامعه در بحث انتخابات ورود کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان کرد : هر یک نفر که یک نفر را با خود پای صندوق رای بیاورد در بحث مشارکت ارزش بالایی دارد پس مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنید زیرا که پای این انقلاب بسیار خون ریخته شده است و براحتی از بین نخواهد رفت .

مدیر خانه مطبوعات خوزستان ضمن تقدیر از دکتر بهمئی اظهار کرد : ارتباط خوب بسیج رسانه با خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پیشبرد فعالیت های رسانه ای به ویژه در بحث انتخابات بسیار با اهمیت است .

افشار پرویزی بابادی در ادامه گفت : روزانه ۲۴ روزنامه در سطح استان توزیع می‌شوند که این بضاعت خوبی است

وی افزود : دشمنان اسلام همواره با توطئه ها و ‌‌نقشه های شوم خود بارها در صدد ضربه به نظام بودند و استان خوزستان هم از این ضربه ها در امان نبود.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان اعلام کرد : با توجه به نقشه های دشمنان اسلام ، کمترین ضریب خطا را در بین فعالیتهای رسانه ای استان شاهد بودیم که باید از این ظرفیت به خوبی بهره مند شد‌.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا