هدف دشمن نظام و انقلاب اسلامی است

سردار باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : هدف دشمن انتخابات نیست بلکه هدف آن ها نظام و انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو،  سردار نعمت اله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در نشست بصیرتی و روشنگری ویژه هیئت اندیشه ورز و بسیجیان رسانه خوزستان که عصر روز یکشنبه در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد بیان کرد : با حضور دکتر بهمئی در مجموعه بسیج رسانه تحولی ایجاد شد که ثمره آن کسب رتبه اول بسیج رسانه خوزستان در سطح کشور است .

سردار باقری اظهار کرد:  همه ما می دانیم از ابتدای به ساکن که پیروزی انقلاب صورت گرفت دشمن سرسخت و قدری مثل شوروی و آمریکا داشتیم  که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این ها به سرزمین ما مسلط بودند و هر تصمیمی می خواستند می گرفتند .

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی دست این دو ابر قدرت قطع شد . آن زمان می گفتند دنیا دو قطب است اما امام فرمودند: ” نه شرقی، نه غربی ،جمهوری اسلامی” که این امر صد در صد دارد به وقوع می پیوندند.  قطب شرق شوروی از گردونه خارج شد و قطب غرب که آمریکا و بخشی از سردمداران غرب هستند در حال افول است .

وی افزود : دشمن ما ظرف 42 سال در حوزه سخت بسیار اقدام کرد به صورت مستقیم رو به روی جمهوری اسلامی ایستادند و از هیچ اقدامی هم عقب نشینی نکردند اما دفاع مقدس ما پس از 8 سال مقابل دنیا ایستاد و  بدون اینکه یک وجب از خاک کشور را از دست بدهیم با از دست دادن قریب به 270 هزار شهید انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

سردار باقری عنوان کرد : بعد از ترور شهید سلیمانی توسط این دشمن که کینه نظام و انقلاب را در دل دارد زمانی که عین الاسد را زدیم اعلام کردند که اگر کسی تعرضی به مجموعه ما داشته باشد ما 50 نقطه ایران را می زنیم . در صورتی که  فردا صبح آن روز مقام معظم رهبری در حسینیه خودشان با مردم دیدار داشتن و این یعنی  دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند  .

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن در حوزه سخت یارای مقابله با ما را ندارد اظهار داشت : دشمن می داند در این حوزه ها دیگر نمی تواند کاری کند زیرا ایران به چنان توانمندی رسیده است که دیگر دشمن یارای مقابله با این انقلاب در حوزه سخت نیست و نخواهد بود .و ما نیاز نیست بطور مستقیم برای مقابله با دشمن ورود کنیم ، انقلاب مصادره شده و دستان انقلاب اکنون در کشورهای دیگر علیه دشمن کار می کنند و دشمن این را  به خوبی فهمیده است . به همین دلیل از حوزه جنگ سرد به حوزه جنگ ادراکی، شناختی و عملیات روانی کوچ کرده و تاکتیکش را تغییر داده است.

وی عنوان کرد : دشمن در حال حاضر در  حوزه عملیات روانی متناسب با فضای جامعه ورود پیدا می کند و امروز جنگ نرم و عملیات روانی در حوزه انتخابات است. در صورتی که دشمن هدفش انتخابات نیست بلکه هدف دشمن، نظام، انقلاب اسلامی و ولی فقیه است . و در حوزه انتخابات بعد از 42 سال انتخابات امروز ما یکی از سخت ترین انتخاباتی است که وجود دارد .

سردار باقری با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات برای همه روشن و واضح است گفت : مقام معظم رهبری فرمود:  اهمیت انتخابات همانند شب قدر است،  این که ما در طول ما ه مبارک رمضان به دنبال این هستیم که همه وقتمان را بگذاریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا نهایت استفاده را از شب قدر ماه رمضان یکساله داشته باشیم چرا که سرنوشت انسان در طول این یکسال مشخص و بسته می شود انتخابات همانند شب قدر است و روزی است که سرنوشت چهار سال مردم، نظام و انقلاب ما بسته می شود بنابراین همه باید در انتخابات کمک کنند که یک انتخابات پرشوری داشته باشیم .

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  بیان کرد : با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که یک دولت جوان، انقلابی و پای کار جهادی باید روی کار بیاید . ترس دشمن در این حوزه از این است که نمی خواهد یک دولت جوان انقلابی پای کار جهادی روی کار بیاد و سد مستحکمی در مقابل دشمن شود برای همین الان بحث معیشت مردم را هدف قرار داده است .

این مقام مسئول عنوان کرد : نقش رسانه یک نقش بی بدیل است و یکی از مهم ترین ابزارهای روانی، رسانه است و فضای مجازی و رسانه الان به صورتی اثرگذار هستند که پوستر و عکس در بحث تبلیغات دیگر معنی پیدا نمی کند.

وی با اشاره به اینکه رسالت رسانه آگهی بخشی به مردم است افزود : این که شخص رای نمی دهد چون مرغ گران شده است و چون نمی خواهیم وضعیت ادامه پیدا کند پای صندوق نمی آییم درست نیست زیرا که دشمن دنبال همین است  و اگر انتخابات ما برای دشمن مهم نبود ، 150 رسانه با عنوان ” نه به رای دادن ” کار نمی کردند . پس باید هرکجا که دشمن انگشت نهاد بیشتر آگاهی سازی کنیم .

سردار باقری اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری را از دیگر موضوعاتی دانست که باید مورد توجه رسانه قرار گیرد، اظهار داشت :  وقتی دشمن روی معیشت مردم دست می گذارد ما باید توانمندی جمهوری اسلامی را بیان کنیم و باید موضع تدافعی به خود گرفته و به صورت آفندی عمل کنی. یکی از ضعف هایی که در حوزه عملیات روانی داریم این است که بجای آنکه نقش افندی داشته باشیم نقش پدافندی داریم .

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج)  خوزستان بیان کرد: در بحث مدیریت بحران چهار اقدام باید انجام دهیم پیش بینی، پیشگیری ، مقابله، ترمیم و بازسازی .نباید اجازه دهیم دشمن در حوزه ما ورود پیدا کند بعد بخواهیم مقابله به مثل کنیم چرا که با این عمل دشمن اثر خودش را خواهد گذاشت .

این مقام مسئول اطمینان بخشی به مردم از روند برگزاری انتخابات را یکی دیگر از نقش های رسانه برشمرد و گفت : دشمن در این حوزه دارد به سختی کار می کند چرا که می گوید اتتخابات مهندسی شده است . و می خواهد حضور مردم در پای صندوق های رای را کم کند تا بتواند مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد و یا تضعیف کند که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما حضور حداکثری در انتخابات است ادامه داد : مقام معظم رهبری فرمود: انتخابات کشور یک فرصت ، افتخار و یک ذخیره است که اگر شرکت پرشور مردم باشد به آینده کشور کمک می کند واگر این شرکت در انتخابات با انتخاب صحیح همراه باشد نورعلی نور است .

امید آفرینی از وظایف اصلی اصحاب رسانه

مسئول بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: موضوعی که در حال حاضر وجود دارد بحث امید آفرینی است امروز امید آفرینی در جامعه از وظایف اصلی اصحاب رسانه خصوصا بسیجیان رسانه است . باید با امیدآفرینی و شور انتخاباتی مردم را پای صندوق های رای بیاوریم و بتوانیم یک مشارکت حداکثری در سطح کشور داشته باشیم .

سجاد بهمئی افزود : در بحث شیوه حکومت داری و دولت، بحث حکم رانی متعالی است . امروز باید به دنبال یک دولتی باشیم که شاخص های حکم رانی متعالی را داشته باشد از افرادی که کاندید هستند باید فردی را انتخاب کنیم که شاخص های حکم رانی را داشته باشند و بتواند در سطح جامعه پیاده سازی کنند .

وی در ادامه گفت : یکی از مسائلی که مهم است بحث قانون گرایی است. امروز قانون و قانون گرایی از مسائلی است که باید در سطح جامعه به آن پرداخته شود .

مسئول بسیج رسانه خوزستان دومین شاخص را  عدالت و عدالت محوری خواند و اظهار کرد : موضوع عدالت از مسائل مهمی است که باید به اهلش سپرده شود .

این مقام مسئول گفت : یک دولت باید شفافیت داشته باشد و ما اصحاب رسانه باید به دنبال این باشیم که دولت روی کار بیاد که شفافیت از اولویت های اصلی اش باشد.

بهمئی در خصوص چهارمین شاخص به مسئولیت پذیری اشاره کرد و  عنوان کرد : ما باید شخصی را انتخاب کنیم که در قبال تمام مردم و افرادی که در مقابلش هستند مسئولیت پذیر باشد .

وی اجماع پذیری، کارایی و اثربخشی را از دیگر شاخص ها شمرد و تصریح کرد : فردی که می خواهد به عنوان حکم ران و شخص اول دولت روی کار بیاید باید توانایی این را داشته باشد که در سطح اجماع سازی مهمترین اقدام را انجام دهد و بتواند در تمام مسائل درست عمل کند و ما اثرات آن را در دولت ببینیم .

مسئول بسیج رسانه خوزستان کنترل فساد و فساد ستیزی را آخرین شاخص خواند و اعلام کرد : این شاخص بسیار مهم است و فردی باید روی کار بیاید که بتواند فساد را در جامعه کاهش دهد و حتی به زیر صفر برساند .

بهمئی در ادامه افزود : در حوزه حکم رانی متعالی براساس آموزه های دینی قرآن، نهج البلاغه و اندیشه های امامین انقلاب ما این شاخص ها تداعی شده اند تا برای یک انتخاب سالم مد نظر قرار داده شوند .

این مقام مسئول اصحاب رسانه را دارای ظرفیت های عظیم دانست و گفت : انتظار می رود اصحاب رسانه در شور آفرینی انتخابات و مشارکت حداکثری مردم با تولید محتوای مناسب از ظرفیت هایشان استفاده کنند .

 

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا