فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه تخصصی «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان» منتشر شد

فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه تخصصی «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان» به منظور غنای فرهنگ و هنر این استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،فصلنامه تخصصی «مطالعات فرهنگ و هنر خوزستان» که با صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با گستره­ ی سراسری به چاپ خواهد رسید به منظور غنای فرهنگ و هنر این استان و به صورت تخصصی در حوزه ی علوم انسانی ( با تأکید بر فرهنگ و هنر استان خوزستان) فعالیت کرده و به انتشار یافته های علمی پژوهشگران ِ این حوزه اقدام می کند.

لذا از تمامی اساتید، محققان و پژوهشگران دعوت می شود نتایج تحقیقات خود را در محورهای مطرح شده برای بررسی و چاپ در این فصلنامه به آدرس الکترونیکی faslnameh.khz@farhangmail.ir ارسال کنند.

محورهای پیشنهادی برای چاپ مقاله در این فصلنامه شامل: بررسی در موضوعات فرهنگی استان خوزستان،هنر در استان،مفاخر و مشاهیر فرهنگی و هنری استان،شعر و ادبیات در استان،مطالعات پیرامون زبان،گویش و اقوام استان،بررسی سبک زندگی، ذائقه و تمایلات فرهنگی و هنری در استان،بررسی پیرامون کالاهای فرهنگی و مصرف فرهنگی و هنری در استان،بررسی موضوعات مرتبط با آسیب­های اجتماعی و فرهنگی در استان،رسانه، فضای مجازی، ابزارهای نوین ارتباطی و فرهنگ و هنر استان،فرهنگ، محیط زیست و توسعه­ی پایدار استان و سایر محورهای مرتبط با فرهنگ و هنر استان خوزستان هستند.

لازم به ذکر است مقالات پس از انجام داوری، در صورت رعایت موازین و معیارهای علمی مورد تأیید قرار گرفته و به چاپ خواهد رسید.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا