مسئول بسیج رسانه استان خوزستان؛اردوهای راویان پیشرفت زمینه ساز امیدآفرینی در سطح جامعه است

برنامه‌ریزی جهت برگزاری ١۵ اردوی صنعتی و کشاورزی در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت نفت و پتروشیمی‌ها و امیدآفرینی در سطح جامعه است.
سجاد بهمئی روز پنجشنبه ٧ مهرماه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پالایشگاه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها در تمام جریان سازی‌ها، انتشارات و مباحث مهم استان خوزستان بصورت جدی پای کار هستند، که با امید آفرینی در جامعه مقابل تمام حجم‌های رسانه‌ای که برعلیه کشور وحود دارد ایستاده‌اند.
وی با بیان اینکه اردوی راویان پیشرفت برگفته از اردوهای راهیان پیشرفت است، افزود: در اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان، دانش جویان، فرهنگیان و سایر اقشار از مکان‌ها، سازمان‌ها، نهادها و تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی بازدید می‌کنند.
مسئول بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: در اردوی راویان پیشرفت نیز هر کدام از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان یک راوی به دنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه اردوهای راویان پیشرفت زمینه ساز برای امیدآفرینی در سطح جامعه است، گفت: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت نفت و پتروشیمی‌ها در سطح جامعه است و با به تصویر کشیدن این دستاوردها افکار عمومی را از اخبار منفی و ضعف ها که در حوزه خبررسانی وجود دارد تغییر داده و خبرهای مثبت را در سطح جامعه انعکاس دهیم.
بهمئی بیان کرد: امسال در جهت برگزاری اردوهای راویان پیشرفت ۱۵ مکان صنعتی و کشاورزی شناسایی و برنامه ریزی شد که در طول ۶ ماهه دوم سال با حضور اصحاب رسانه این اردو ها برگزار خواهد شود.
وی برگزاری اردوی راویان پیشرفت در پالایشگاه آبادان را حرکتی مثبت برشمرد و افزود: تمام اقدامات و زیرساخت‌های پالایشگاه آبادان نشان از خودباوری جوانان انقلابی و همچنین اشاعه دهنده شعار ما میتوانیم در سطح جامعه صنعتی می باشد

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا