ضرورت آشنایی با ارزش های دفاع مقدس/امروز تهدیدها به فرصت تبدیل می شود/کارکنان فولاد اکسین سربازان نظام در جبهه صنعت هستند/رشد تولید و صادرات ورق فولادی با وجود تحریم و محدودیت‌ها

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه دفاع مقدس درس مقاومت و از خودگذشتگی در برابر مشکلات را به ما داد، گفت: کارکنان شرکت فولاد اکسین سربازان نظام در جبهه صنعت هستند و امروز پیشرفت، رکوردشکنی و رشد تولید، در دل تحریم ها و تهدیدها حاصل شده است و این از برکات زنده نگهداشتن یاد شهدا و تبدیل تهدید به فرصت است.

به گزارش  بصیرت نو خوزستان به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته مقدس در شرکت، اظهار کرد: یکی از درس هایی که دفاع مقدس به ما داد این بوده که تا زمانی که پرچم اسلام را در دست داریم، دشمن وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید لحظه ای از وجود دشمن غافل شد، افزود: در ایران اسلامی با وجود رهبر فرزانه و امام گونه توانستیم از مشکلات عبور کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: همانطور که حاج قاسم عزیز فرمودند، فرصت هایی که در دل تهدیدها وجود دارد، جای دیگری نیست.

محمدی عنوان کرد: پیشرفت های ما در حوزه های صنعت، پزشکی، علمی، نظامی، فناوری و سایر حوزه ها، از دل همین تحریم و تهدیدها و با بهره مندی عالمانه و هوشمند از تجارب و دست آوردهای دفاع مقدس به دست آمده است.

وی با بیان اینکه مقاومت ما، نقش تعیین کننده‌ای در شکست دشمنان دارد، گفت: درسی که دفاع مقدس به ما داد، وحدت و همدلی است که رزمنده ها با این اخلاص و وحدت در جبهه های مقاومت، افتخارآفرینی کردند و امروز ما نیز با این وحدت و همدلی، در جبهه صنعت و اقتصاد، قرار گرفته ایم و برای نظام و انقلاب ایران اسلامی خدمت می کنیم.

محمدی تصریح کرد: امروز مجموعه فولاد اکسین با وجود تحریم ها و با همت متخصصان و پرسنل کاربلد خود، ورق فولادی به کشورهای مختلف جهان صادر می کند و این مسیر موفقیت و پیشرفت ادامه دارد.

وی تشریح کرد: امروز توانستیم با گذشت ۶ماه از سالجاری و علیرغم محدودیت ها، ضمن رکوردشکنی در تولید، سودآوری شرکت را نیز به شکل بی سابقه افزایش دهیم و این حاصل روحیه قوی و توان مضاعف مجموعه شرکت است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا