رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور؛الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای اداره کشور است

سردار پاسدار مجتبی باستان با اشاره به ضرورت ترویج مبانی دفاع مقدس، گفت: الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای اداره کشور است.  

به گزارش بصیرت نو خوزستان | سردار پاسدار مجتبی باستان با اشاره به ضرورت ترویج مبانی دفاع مقدس، گفت: الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای اداره کشور است.

باستان با عنوان اینکه فرهنگ دفاع مقدس با جوهره ایمان و امید آمیخته شده است، ادامه داد: نسل آینده، آینده‌ساز کشور است و باید با همه وجود این میهن اسلامی را بسازند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور جهت‌گیری پویش همکلاسی مهربان را در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: توسعه عدالت آموزشی، مولفه اساسی پویش همکلاسی مهربان است.

وی بسط و گسترش فرهنگ نیکوکاری بین دانش‌آموزان را یکی دیگر از اهداف پویش همکلاسی مهربانی دانست و گفت: نخستین ویژگی این پویش این است که تصاویر استفاده شده در نوشت‌افزارها مناسب فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند زیرا بعضی از تصاویر لوازم‌التحریر با فرهنگ ما هیج سنخیتی ندارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور عنوان کرد: استفاده از کالای ایرانی یکی از ویژگی ‌های این پویش و موجب حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی است.

بنابر همین گزارش در چهارمین پویش همکلاسی مهربان ۲۳ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان خوزستان توزیع خواهد شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا