در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی: مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای مشرحات و غیزانیه اهواز برگزار شد

با حضور کیهان ساکی پور مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان خوزستان، رسول ساکی بخشدار غیزانیه و جمعی از مسئولین محلی بخش غیزانیه، مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای مشرحات و غیزانیه در یعار برگزار شد. 

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، در این مراسم کیهان ساکی پور مدیر مهندسی و اجرای طرح های این شرکت عنوان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب فقط یک شهر از استان خوزستان گازرسانی شده بود و با افتخار می توانیم بگوییم به میمنت انقلاب اسلامی در حال حاضر شهروندان 85 شهر استان خوزستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی در خصوص گازرسانی به روستاهای خوزستان افزود: تا قبل از سال 57  هیچکدام از روستاهای استان خوزستان گازرسانی نشده بود ولی در حال حاضر بیش از 2 هزار و 300 روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز خوزستان با اشاره اینکه قبل از سال 57 کل انشعابات شرکت گاز خوزستان 2000 انشعاب بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 704 هزار انشعاب در سراسر استان خوزستان انجام شده است.

ساکی پور در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 99 درصد از خانوار شهری و 87 درصد از خانوار روستایی به میمنت این انقلاب تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز خوزستان در خصوص مشخصات فنی پروژه گازرسانی به روستاهای مشرحات و غیزانیه اظهار کرد: این پروژه شامل 36 کیلومتر اجرای شبکه و 300 انشعاب می باشد که با اعتبار 150 میلیارد ریال، تعداد 300 خانوار از اهالی روستاهای غیزانیه و مشرحات از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا