سخنگوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان:اسکان اضطراری بیش از ۴۰۰ مسافر نوروزی در خوزستان توسط هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از ۴۰۰ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان اسکان اضطراری داده شده اند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ محمد بزاز زاده بیان کرد: از ۲۵ لغایت ۲ فروردین ۱۴۰۲، در پایگاه های امدادی ، خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی و درمانگاه های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماع محور نظیر فرهنگ سازی رفتارهای ترافیکی با ایجاد پویش بهرفت(بهبود رفتار های ترافیکی)، فعالیت های فرهنگی ،مذهبی و اقامه نماز جماعت در خیمه های نماز، پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و … به مسافرین عزیز ارائه شده است.

او افزود: در این مدت ۴۹۶ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه اسکان اضطراری داده شده و از خدمات امدادی جمعیت بهره مند شده اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت با خوش رویی به ۱۲ هزار و ۶۹۰ میهمان ارایه خدمت کرده. ۴هزار و ۶۹۵ کودک نیز باحضور در فضاهای دوستدار کودک، آموزه های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته اند.

بزاززاده با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی استان و وقوع حوادث گوناگون در آن ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار و ۳۲۶ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد ۴۲ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

او در ادامه با اشاره به استقرار درمانگاه های موقت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در یادمان های دفاع مقدس، تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۸۳ نفر با مراجعه به این مراکز از خدمات درمانی هلال‌احمر در بهره مند شده اند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا