بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از آغاز طرح نوروزی تاکنون به پویش ملی بهرفت در خوزستان پیوسته اند

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون در پست های خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی خدمات متنوعی به مسافران نوروزی ارائه شده که بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر در همین راستا با امضای میثاق نامه ،به پویش بهبود رفتارهای ترافیکی پیوسته اند.

بصیرت نو خوزستان:  به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ محمد بزاز زاده بیان کرد: از ۲۵ لغایت ۱ فروردین ۱۴۰۲، در پایگاه های امدادی ، خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی و درمانگاه های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماع محور نظیر فرهنگ سازی رفتارهای ترافیکی با ایجاد پویش بهرفت(بهبود رفتار های ترافیکی)، فعالیت های فرهنگی ،مذهبی و اقامه نماز جماعت در خیمه های نماز، پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و … به مسافرین عزیز ارائه شده است.

او افزود: اعضای جوان این جمعیت با خوش رویی به ۱۲ هزار و ۹۵ میهمان ارایه خدمت کرده. ۴هزار و ۲۶۵ کودک نیز باحضور در فضاهای دوستدار کودک، آموزه های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی استان و وقوع حوادث گوناگون در آن ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد۲۳۳ نفر اسکان اضطراری یافته و ۳۵ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

او در ادامه با اشاره به استقرار درمانگاه های اضطراری معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در یادمان های دفاع مقدس، تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۸۳ نفر از خدمات درمان سرپایی بهره مند شده اند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا