فیلم های جشنواره فجر در اهواز از نگاه مردم

مردم اهوازی با حضور برای تماشای فیلم های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نظراتشان را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، در شب سوم چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر خوزستان فیلم های شماره 10، هایپاور، یادگار جنوب، سرهنگ ثریا اکران شدند .

احمد هیدایی پور در صحبت با خبرنگار ما می گوید دو سال پیاپی است برای دیدن فیلم های جشنواره فجر شرکت می کنم اما متاسفانه امسال موفق نشدم از شب اول حضور داشته باشم و امشب اولین شبی است که برای تماشای فیلم ها آمده ام امیدوارم روزهای آینده هم بتونم شرکت کنم .

چرا فیلم های جشنواره فجر؟

فیلم های فجر پرمحتوا و پر معنی هستند و جذابیت خاصی دارند که بتوانند مردم را به سمت خودشان سوق دهند .

چه فیلمی دیدید و چطور بود ؟

فیلم شماره 10 رو دیدم که واقعا پرمحتوا و جذاب بود به طوری که تونست من رو تا لحظه آخر برای تماشا نگه دارد ، به مردم هم توصیه می کنم حتما فیلم ها رو نگاه کنند چون جشنواره خوبی است و می توان استفاده مفیدی داشت .

اسد سیاح دیگر بیننده فیلم های فجر می گوید : خوشحالم جشنواره مثل سالهای پیش پررونق بوده و با استقبال مردم و سینما گران روبرو شده است انشالله که این اتفاق مداوم باشد .

سیاح در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص فیلم هایی که تماشا کرده اند بیان کرد : بخاطر مشغله ای که داشتم نتونستم فیلم های زیادی ببینم ، امروز فیلم شماره 10 ساخته حمید زرگرنژاد کارگردان خوزستانی را دیدم که در جشنواره های دو سال قبل با فیلم ماهورا خودش ا به سینما معرفی کرد و در این فیلم نشان داد رفته رفته این پختگی در حال بهتر شدن است مخصوصا که در ژانر دفاع مقدس کار میکند .

احمد سیاح در ادامه اضافه کرد : ما نیاز داریم همچین فیلم هایی مستند شوند و قهرمانان ما را به جامعه معرفی کنند چون ما شخصیت های ناشناخته زیادی داریم ، جوان هایی که در سنین کم از همه چیز خود گذشتند و پای کشور و اسلامشون جنگیدند به همین سبب همچین فیلم های خوبی را نیاز داریم .

زینب صادق آبادی شهروند اهوازی که تاکنون برای تماشای همه فیلم ها حضور داشته است در صحبت با خبرنگار ما می گوید : من سال گذشته هم شرکت کردم و فیلم ها را دیدم اما این بار واقعا لمس کردم که فیلم دیدن تاثیرگذار است بخصوص در مورد اینکه بتوانیم در شرایط مختلف در مقابل اتفاق های مختلف قدرت پاسخگویی داشته باشیم و مواجهه بهتری انجام دهیم زیرا این فیلم ها با فرهنگ ها، شرایط و موقعیت های مختلف را نشان می دهند و خیلی وقت ها می توانیم همزاد پنداری کنیم .

صادق آبادی در ادامه بیان کرد : به جرات می گویم هر فیلم مثل یک مسافرت است و من تا الان پنج مسافرت خیلی عالی رفته ام و اکنون می خواهم ششمین سفر خودم را داشته باشم.

ایشان در پاسخ به اینکه کدام فیلم بیشتر نظر شما را جلب کرده اظهار کرد: همه فیلم ها را دوست داشتم اما شماره 10 و سرهنگ ثریا خیلی من را تحت تاثیر قراردادند .

صادق آبادی در خصوص حضورش در شب های آینده عنوان کرد : حتما شب های دیگر حضور خواهم داشت و از همه دوستانم دعوت می کنم بیایند و فیلم ها را ببینند .

سمیرا رحمت پور بانوی علاقمند به هنر گفت : خدارا شکر می کنم بعد از یکسال موفق شدیم به این جشنواره برسیم ، چقدر خوب است که این ها بیشتر شود و در سال تنها یکبار اتفاق نیفتد در واقع شرایط طوری مهیا شود که مردم بتوانند این فیلم ها را راحت تر ببینند .

ایشان در پاسخ به اینکه چطور خبردار شده اید می گوید : به هنر علاقه دارم و از طرف یکی از دوستان هنرمندم با این جشنواره اشنا شدم .

رحمت پور گفت : فیلم های یادگارجنوب، سرهنگ ثریا، هفت بهار نارنج، عطرآلود، شماره 10 و هایپاور را دیده ام بنظرم هفت بهار نارنج با بازی بسیار عالی امین نصیرنیا بهترین فیلم بود ، لوکیشن، موسیقی، صدا و تصویر کاملا با هم هماهنگ بودند .

خبرنگار معصومه مجدم

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا