در نشست توزیع کنندگان مطبوعات با معاون فرهنگی و رسانه مطرح شد:دغدغه های توزیع کنندگان مطبوعات پیگیری می شود

در دیدار معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با توزیع کنندگان مطبوعات، بر پیگیری قانونی مطالبات این قشر زحمتکش و اثر گذار تاکید شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این دیدار که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفت مجید منادی معاون فرهنگی و رسانه ، مهرانگیز بحیرایی رئیس اداره رسانه ، افتخار فرج رئیس خانه مطبوعات استان و جمعی از نمایندگان توزیع کننده نشریات حضور داشتند .

در ابتدای جلسه نمایندگان توزیع کنندگان با بیان مشکلات خود نظیر جایگاه توزیع در مبادی ورودی استان بویژه فرودگاه اهواز ، کمتر شدن تعداد دکه های عرضه نشریات در کلانشهر اهواز ، مشکل تردد خودروهای توزیع ، بیمه توزیع کنندگان و … مطالبی بیان داشتند .

حبیب باسردویی ، محمد مجدم ، فایضی ، علی فرج ، علی شبوطی در جلسه با تشریح دغدغه ها و گلایه از برخی عدم پیگیری ها نسبت به نیازهای این قشر زحمتکش مشکلات موجود را با جزئیات بیان کردند .

در ادامه مجید منادی، معاون فرهنگی و رسانه ضمن تشکر از زحمات توزیع کنندگان مطبوعات، بر پیگیری قانونی مطالبات این قشر زحمتکش و تاثیرگذار تاکید نمود و از بیان صریح مسائل تشکر کرد.

وی بیان کرد : جدیت و پیگیری نمایندگان محترم توزیع کنندگان نشانه دلسوزی برای عملکرد بهتر در این زمینه است و مطالب و دغدغه ها به خوبی شنیده و مکتوب شد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را موظف می داند موارد جدی که در حیطه اختیارات این اداره کل است انجام شود.

وی همچنین عنوان نمود : امیدواریم با پیگیری و تعامل با شهرداری تعداد دکه های عرضه نشریات را افزایش داده که این امر به افزایش سرانه مطالعه و رشد و ارتقاء فرهنگ عمومی استان کمک خواهد کرد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا