کارگروه تخصصی نخبگان بسیج مهندسین صنعت نفت تشکیل می شود 

کارگروه تخصصی بسیج مهندسین صنعت نفت به صورت مشترک با بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تشکیل می شود . 

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان، نشست هم اندیشی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تشکیل شد .

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت : در این جلسه مقرر شد کارگروه های مشترک این دو سازمان تشکیل شود و نخبگان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در این کارگروه تخصص شرکت کرده و ظرفیت ها بکار گرفته شود.

زاهدی نیا عنوان کرد : قصد داریم با استفاده از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه نفت و گاز ،صنایع پایین دستی نفت و گاز و صنایع تبدیلی را در سطح استان برای افزایش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال به کار ببریم تا آمار بیکاری در سطح استان را کاهش دهیم .

وی افزود : این قول را می دهیم که با تمام ظرفیت در کنار شرکت های نفتی بخصوص در راستای افزایش تولید و اشتغال در استان خواهیم بود .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه ها توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان جای امیدواری دارد خاطر نشان کرد : انشاالله با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان ،مسائل و مشکلاتی که در سطح شرکت نفت و گاز مارون وجود دارد را بتوان حل کرد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا