نشست شورای سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان برگزارشد 

نشست شورای سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان با حضور معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و اعضا شورا برگزار شد .

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ، این نشست با هدف ارائه گزارش عملکرد سه ماه نخست سالجاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و چشم انداز آتی این سازمان تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار یحیی دانش معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) سیاست های کلی سازمان بسیج را ابلاغ و توضیحاتی در این خصوص ارائه فرمودند .

در ادامه نادرزاهدی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گزارشی از روند اجرای برنامه هایی که در سال 1401 صورت گرفته است ارائه و همچنین ساز و کارهایی که در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان در خصوص رفع موانع تولیدصنایع مختلف وپایش ها و عارضه یابی هایی که صورت گرفته شده را طی یک گزارش جامع اعلام کردند.

دکتر زاهدی نیا بیان کرد : پیش بینی ما این است اگر با همین ظرفیت و انسجام بیشتردستگاه های اجرایی و حاکمیتی حرکت کنیم، می توانیم در سال جاری اقدامات گسترده ای در خصوص صنایع ، رفع موانع تولید و افزایش اشتغال در استان انجام دهیم.

در پایان نیز اهداف و چشم اندازهای پیش رو در سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن توسط ایشان تببین گردید و اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص موضوعات طرح شده پرداختند .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا