برای اولین بارجشنواره مالک اشتر در حوزه شهری برگزار شد

جشنواره مالک اشتر برای اولین بار به منظور تقدیر از عملکرد یکساله مجموعه سپاه و بسیج به همت سپاه ناحیه شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان،  سرهنگ مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین در این جشنواره اظهار داشت : جشنواره مالک اشتر در نیروهای مسلح به ویژه در سپاه و بسیج برای تقدیر از عملکرد یکساله مجموعه بسیج و سپاه برگزار می شود .

سرهنگ فرمانی عنوان کرد : این جشنواره در ناحیه شوشتر به همت سرهنگ نیسی زاده به منظور تجلیل از بسیجیانی که در عملکرد یکساله 1400 موفق بوده اند برگزار شد .

این مقام مسئول گفت : به حول قوه الهی با ابتکاری که برادران ما در این ناحیه و حوزه شهری داشتند ، افرادی که در عملکرد و پیش روندگی بسیج موثر بوده اند ، کاسبان و اهل فنی که با توجه به وضعیتی که داشته اند در پیشبرد اهداف بسیج کمک کرده اند مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این نگاه، نگاه بیانیه ای گام دومی است که اجرا کرده اند خاطرنشان کرد : به فرموده حضرت آقا ، همه مردم ایران بسیجی هستند که در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق و تاثیر گذار بوده اند .

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین کشور از مجموعه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ، ناحیه شوشتر و حوزه شهری که تدارک این برنامه را دیده اند تقدیر و تشکر کرد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا