جشنواره رسم جوانمردی در اهواز برگزار شد

نخستین جشنواره "رسم جوانمردی" با تجلیل از برترین های فرهنگ ورزش استان خوزستان امروز چهارشنبه ۵ مردادماه در اهواز برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، نخستین جشنواره “رسم جوانمردی” و معرفی برترین های فرهنگ ورزش استان خوزستان در سالن همایش های مجموعه گیت بوستان اهواز برگزار شد.

در این آیین معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور و مدیرکل حوزه دفتر استاندار، معاون شبکه جهانی الاهواز و تعدادی از مدیران، پیشکسوتان و ورزشکاران استان خوزستان حضور داشتند. در این آیین نخستین نشان “رسم جوانمردی” به خانواده شهید لندی اهدا شد.

این نوجوان خوزستانی یکم مهر ۱۴۰۰ در کمک‌رسانی به ۲ حادثه دیده آتش‌سوزی در شهرستان ایذه به شهادت رسید.

امیرحسین رضازاده قهرمان خوزستانی اسکواش ایران نشان قهرمانی خود را به خانواده شهید لندی اهدا کرد. همچنین با اهدای لوح و نشان قهرمانی از خانواده شهیدان معماری و محمدعلی قربانی شهدای مدافع حرم خوزستان تقدیر شد.

در این جشنواره از ۳۶ نفر از برترین های فرهنگ ورزش استان خوزستان که بر اساس شاخص های عمومی،اختصاصی و اخلاقی انتخاب شدند ،تجلیل به عمل آمد.

جمعی از باستانی کاران کودک و نوجوان خوزستانی در این آیین به انجام حرکات نمایشی و زورخانه‌ای پرداختند که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

دکتر حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این جشنواره اظهار کرد:کارگروهی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان با محوریت فرهنگی تشکیل داده‌ایم. قطعاً این قدم اول است و برگزاری این جشنواره ادامه خواهد داشت. امروز در این آئین از ۳۶ نفر تقدیر شد و از سایر عزیزان نیز در مراسم بعدی تقدیر خواهیم کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا