معاون وزیر آموزش و پرورش در خوزستان خبر داد: اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیّرین مدرسه‌ساز

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جریان بازدید از پروژه‌های آموزشی شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی از اختصاص اعتبارات تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیرین مدرسه‌ساز خبر داد.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش ، در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی نیمه تمام و فضاهای آموزشی شهرستان های باوی، کارون و اهواز بیان کرد: این سفر با هدف بررسی روند اجرای پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی انجام شد.

وی گفت: درحال حاضر و به مانند سال گذشته اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور تکمیل مدارس و پروژه‌های نیمه تمام است به ویژه پروژه های نیمه تمام خیر ساز که نیکوکار سهم خود را داده و منتظر تکمیل پروژه است، که با تخصیص اعتبارات دولتی این مدارس را به بهره‌برداری برسانیم

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امسال از محل اعتبارات مشارکتی (اعتبارات مربوط به پروژه های مشترک با خیرین) یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به استان خوزستان اختصاص یافت.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: در صورتی که  کمبودی از سوی استان اعلام شود و یا اینکه پروژه ای به دلیل کمبود اعتبار رها شده باشد برای تکمیل وتامین آن کمک خواهیم کرد.

رخشانی مهر اظهار داشت: قبلا اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به استان برای خرید تجهیزات آموزشی و غیر آموزشی اختصاص دادیم و در نظر داریم از تخصیص اعتباری که از سه ماه قبل شروع شده اعتباری برای تهیه وسایل سرمایشی تخصیص دهیم.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا