سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مرکز دیالیز هلال‌احمر خوزستان بررسی شد

با حضور مدیران عامل هلال احمر خوزستان و شرکت سها هلال۱ امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مرکز دیالیز هلال‌احمر خوزستان بررسی شد

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، نشستی با حضور مدیرعامل ،معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان ،دکتر حیور و دکتر آزنده به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت سها هلال۱ و دکتر موسوی عضو ه‍یأت مدیره این شرکت با موضوع راه اندازی مرکز دیالیز جمعیت هلال احمر استان خوزستان تشکیل شد.

دکتر علی خدادادی در این نشست ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)،عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای هدف والای حمایت از سلامت انسانها و تلاش برای تسکین آلام بیماران، با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی مرکز دیالیز نماید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:با توجه به نیاز سنجی های کارشناسی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی اهواز و آبادان و همکاری شرکت سها هلال جمعیت هلال احمر مرکز در صدد هستیم با مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی این مرکز ،بخشی از مشکلات بیماران نیازمند دیالیز را کاهش دهیم.

در ادامه این نشست دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت سها هلال۱ به تشریح فعالیت های این شرکت در زمینه تامین تخت دیالیز و مواد مصرفی آن پرداخت.

همچنین بعد از ظهر امروز نیز نشستی با همین موضوع در شهرستان آبادان و با حضور دکتر سلمان زاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی آبادان و دکتر موسوی نماینده منطقه آزاد اروند تشکیل و در خصوص ظرفیت های موجود در این منطقه و امکان سرمایه‌گذاری بحث و تبادل نظر شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا