پنجمین جلسه کمیته راهبردی مدیران فولاد اکسین خوزستان برگزار شد/مهندس محمدی: ضرورت توجه به صادرات و حضور پررنگ در بازار بین‌المللی/افزایش سطح خدمات درمانی و رفاهی کارکنان در اولویت باشد

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان پنجمین جلسه کمیته راهبردی شرکت، توجه به صادرات و حضور پررنگ در بازار بین المللی را ضروری دانست و توجه به معیشت و افزایش سطح خدمات درمانی و رفاهی کارکنان تاکید کرد.

به گزارش بصیرت نو خوزستان به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، عصر امروز چهارشنبه(۵ مهر ۱۴٠۲) پنجمین جلسه کمیته راهبردی فولاد اکسین خوزستان بمنظور هم اندیشی معاونین و مدیران ارشد شرکت با حضور مهندس علی محمدی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این نشست اظهار کرد: علیرغم محدودیت ها و چالش ها، عملکرد شرکت در ۶ ماه گذشته فوق العاده بوده که نتیجه انسجام، همکاری و هم افزایی مجموعه مدیران و همت و تلاش مضاعف کارکنان است.

وی با بیان اینکه، گزارش خوبی ارائه شد، افزود: رکوردشکنی در تولید و افزایش بی سابقه سوددهی حاصل تلاش کلیه مدیران و کارکنان بخش مختلف شرکت بود که باید این روحیه خدمتگذاری حفظ شود.

محمدی گفت: با توجه به اینکه به تدریج و در آینده، رقابت در تولید و فروش، سخت‌تر و نزدیک‌تر، نیازمند برنامه ریزی دقیق و اجرای به موقع طرح و برنامه ها هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد شرکت فولاد اکسین، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین پتانسیل‌های موجود در کشور است، در این راستا باید علاوه بر داخل مجموعه، آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با سایر شرکت های مرتبط را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، توجه به بازار خارجی با رویکرد صادرات با ارزش افزوده بالا را ضروری دانست و گفت: حرکت به سمت بازارهای بین المللی، توسعه سبد محصولات و خدمات و افزایش سهم بازار از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار استفاده از دانش جوانان و تجربه نخبگان عرصه تولید فولاد، ۲ بال توسعه و شکوفایی صنایع شد و عنوان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت است و باید حداکثر و سقف خدمات درمانی و رفاهی برای کارکنان در نظر گرفته شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا