حضور نیروهای انقلابی جوان در گروه های جهادی  ، نوید بخش آینده ای روشــن برای نیروســازی جریان انقلاب اســلامی

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان با بیان اینکه گروه های جهادی محور محرومیت زدایی بی منت به حساب می آیند که با فرمان ولی امر مسلمین و باهدایت و سازماندهی بسیج سازندگی فعالیت می کنند گفت :حضور نیروهای انقلابی جوان در گروه های جهادی ، نوید بخش آینده ای روشــن برای نیروســازی جریان انقلاب اســلامی است .

پایگاه خبری بصیرت نو ،حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در دیدار امام جمعه و فرماندار شادگان که در دفتر امام جمعه صورت گرفت با ذکر بیان فوق اظهار داشت:کیفیت گروه هــای جهادی موجود بر اســاس کارگروه ها و عرصه های فعالیت این گروه ها نشــان داده می شودو انچه مهم است همگان بدانند این است که گروه های جهادی در عرصه های مختلف فرهنگی، فنی و عمرانی، علمی آموزشی، اشتغال زایی و کارآفرینی و بهداشت و سلامت فعالیت می کنند.

وی در ادامه بیان داشت:حضور در گروه های جهادی  ، نوید بخش آینده ای روشــن برای نیروســازی جریان انقلاب اســلامی اســت و گروه جهادی شهید همت خوزستان در پهنه گسترده جغرافیایی خوزستان فعالیت های جهادی انجام می دهد.

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان گفت: همانطور که می دانید  تقویت گروه هــای جهادی یکی از خواســته های رهبر معظم انقلاب است. در حکم ابلاغی ایشان برای سردار ســلیمانی رئیس سازمان بســیج مستضعفین بر افزایش تعداد و ســاماندهی گروه های جهادی تاکید داشــتند و این مهم یکی از مطالبات ایشــان  است .ما نیز در چارچوب هدف بســیج سازندگی در کمک به دولت برای پیشبرد اهداف بلند انقلاب اســلامی،  فعالیــت می کنیم . ما  امیدواریم   با ورود هر چه بیشــتر تخصصی گروه های جهادی  شاهد رشد اقتصادی مناســب در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم باشیم.

منصوری امام جمعه شادگان نیز ضمن بیان اهمیت و جایگاه گروه های جهادی درمبارزه با محرومیت زدایی بیان داشت:گروه های جهادی محور تحول در مناطق کم برخوردار می باشند و ما در راستای کمک به این گروه ها از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت : باید فقرزدایی هدف باشد نه فقیرزدایی! اگر فقر را در یک روستای محروم  از بین ببریم، دیگر امکان ندارد در آن روستا فقیر پیدا بشود. لذا باید هدف فقرزدایی باشد؛ فقرزدایی یعنی وقتی شما می روید در یک محلی و مردم دور شما هستند ببینند شما چه آوردید. اولین چیزی که شما باید یاد بدهید اعتماد به نفس است.

در پایان اعضا گروه جهادی شهید همت از برخی مناطق روستایی شهرستان جهت شناسایی مناطق هدف جهت کاشت نهال به همراه کارشناسان بخشداری و برخی از دهیاران  از مناطق مستعد کاشت نهال  و توسعه فضای سبز روستایی بازدید بعمل آوردند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا