رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان خبرداد: گردهمایی بسیجیان عاشورایی

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، فهد خباز رییس روابط عمومی این شرکت گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس مدیران و کارکنان شرکت گاز استان خوزستان با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی گردهم آمدند تا با یاد آوری رشادت های عزیزانی که در این عرصه جان فشانی نمودند را زنده نگهدارند.

در این دیدار ابتدا علی مونسی فرمانده پایگاه بسیج گاز خوزستان درخصوص هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، یک تعبیر گویا در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. هفته دفاع مقدس هفته‌ای در گذر ایام و واژه‌ای در حصار تنگ زمان نیست. فصلی است بی زوال در تقویم‌های ماندگار، آنجا که زمان، خود نیز کرانه‌ای محدود دارد. هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

در ادامه برنامه مدیرعامل گاز خوزستان با اشاره به زنده بودن روحیه جهاد و شهادت در جامعه که همیشه باعث رشد و پیشرفت بوده درخصوص حادثه دلخراش و در عین حال شجاعانه نوجوان ایذه ای از خداوند منان برای شادی روح قهرمان آتش به اختیار “علی لندی” و خانواده آن مرحوم آروزی صبر نمود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا