کارگاه تخصصی ستون نویسی با تدریس کیوان لطفی در اهواز برگزار شد

کارگاه تخصصی ستون نویسی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن ویژه بانوان خبرنگار با تدریس کیوان لطفی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،کیوان لطفی مدرس دانشگاه در این کارگاه گفت: قلم منزه یک یادداشت نویس و ستون نویس در مواجه توامان و مستمر با مردم صیقل میخورد و در عالم انتزاع صیقل نمی خورد.

وی افزود: در نردبان انتزاع که من از دوره روانشناسی به یاد دارم؛ در کف نردبان با مفاهیم عینی و زبان مردم کوچه و خیابان سروکار داریم و در بالای نردبان شما با مفاهیم انتزاعی و غیرقابل اندازه گیری روبرو هستید.

لطفی با بیان اینکه یک سخنور موفق سخنوری است که به موقع از این نردبان بالا و پایان برود ادامه داد: در یادداشت نویسی هم شما باید از این نردبان بالا و پایین بروید و هم حرف مردم خیابان را بدانید و در بالای نردبان سخن دانشگاهیان را متوجه شوید.

این دانش آموخته ی علوم ارتباطات بیان کرد: مهارت یک یادداشت نویس موفق، پیدا کردن هم پوشانی پایین و بالای نردبان است که این محصول تجربه میدانی بسیار است.

وی با اشاره به حرفه روزنامه نگاری اظهار کرد: کار روزنامه نگاری حرفه ای دیدن و دوام است. یعنی حرفه ای نوشتن نه به معنای تکراری نوشتن.یک ستون نویس مستمرا و مداوم در حال نوشتن است.

در این نشست شرکت کنندگان در کارگاه سوالات خود را در خصوص موضوع جلسه مطرح کردند.

کارگاه تخصصی ستون نویسی با محوریت زن و خانواده به همت امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری معاونت فرهنگی و رسانه و روابط عمومی این اداره کل به مناسبت روز زن برگزار شد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا