سردار باقری در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در اهواز: در مسابقات جهانی، بانوان‌مان با حفظ حجاب بر سکوهای قهرمانی ایستادند

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مسابقات جهانی دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکوهای قهرمانی بایستند.

بصیرت نو خوزستان: سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه جشنواره شمیم خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته، حجاب است که آن را مانع پیشرفت زنان می‌دانند.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که اولویت ما در برگزاری جشنواره شمیم قرار گرفت این بود که به دنیا بفهمانیم که نه تنها حجاب مانع پیشرفت زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه باعث ارتقا بانوان‌مان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مسابقات جهانی هم دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکوهای قهرمانی بایستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره سپاه ولیعصر خوزستان از روز جمعه و به مدت دو روز، میزبان ۴۶ رده میزبان خواهران و دختران پاسدار سراسر کشور بود.

نعمت الله باقری تصریح کرد: مسابقات در ۶ رشته برگزار و نفرات اول و تا سوم هر رشته مورد تشویق قرار گرفتند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفت، نگاه ویژه به حافظان قرآن کریم بود که مورد تجلیل قرار گرفتند.

باقری بیان کرد: این نسل، نسل چهارم انقلاب است و نیاز است با رشادت‌های نسل‌های اول، شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما که با جان و دل از این مرز و بوم دفاع کردند، آشنا شوند که برنامه بعدی ما در حوزه فرهنگی پیرامون این موضوع خواهد بود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا