با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان برگزار شد : آیین رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم در استان خوزستان

سازمان بسیج اساتید استان خوزستان آيين افتتاحيه پويش ملي نامه ايرانيان به رئيس جمهور سيزدهم را با مشاركت مسولين كانونها ي بسيج اساتيد و دعوت از مديران رسانه اي استان برگزار كرد .

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، روزگذشته آیین رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم با سخنان ریاست سازمان بسیج اساتید استان خوزستان و حضور مسئولین کانونها ی بسیج اساتید و مدیران رسانه ای برگزار گردید.

سید علی مرعشی رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان ضمن تاکید بر لزوم گفتمان سازی و نقش آفرینی اساتید دانشگاههای استان در تبیین شاخص های رئیس جمهور مطلوب، محور های اصلی نامه ها در این پویش را اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، امنیتی و نظامی اعلام نمود .

وی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را بسیار مهم دانست و گفت:اگر انتخاب به پیش رو انتخاب نامناسبی باشد تا حد زیادی تحقق اهداف آرمانی انقلاب را به تاخیر می اندازد.

رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان تاکید کرد :ظرفیت سازمان بسیج اساتید خوزستان تا انتخابات می بایست در خدمت دو راهبرد مهم افزایش مشارکت در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح باشد .

سید علی مرعشی در ادامه گفت:باید شاخص های رئیس‌جمهور مطلوب توسط اساتید دانشگاه تبیین شده و گفتمان‌سازی در بین اقشار مختلف مردم به صورتی انجام شود که انتخاب بر اساس مطالبات واقعی مردم انتخاب صورت گیرد نه بر اساس شاخص های کاذب، چرا که بعد از انتخابات رضایتمندی مردم به محقق شدن شاخص‌های واقعی وابسته است.

وی پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم را در راستای دریافت مطالبات واقعی مردم دانست و خاطر نشان کرد که در این پویش مشارکت و کنشگری همه اقشار جامعه طرح پیشنهادات ، مطالبه گری و ارسال خواسته های واقعی و مستقیم مردم مورد نظر است.

رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان خاطر نشان کرد :سازمان بسیج اساتید از بین نامه های منتخب به 1400 مورد جوایز نفیسی را اهدا خواهد کرد، همچنین ضمن انتشار نامه های منتخب تا روز انتخابات در رسانه ها، مجموعه ی گرد آوری شده ی نامه ها ی منتخب را در مراسم سوگند ریاست جمهوری سیزدهم به ایشان تقدیم خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا