برگزاری نشست روشنگری – بصیرتی ( انتخابات 1400) خواهران بسیج رسانه خوزستان

 نشست روشنگری – بصیرتی ( انتخابات 1400) خواهران بسیج رسانه خوزستان یکشنبه (2 خرداد) در سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو، در این نشست سرهنگ بهمن شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با توجه به فرارسیدن سوم خرداد اظهار کرد: روز سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب و تاریخ مردم به ویژه مردم خوزستان در کشور خلاصه شده بود که این روز را گرامی می داریم.
سرهنگ شهریاری ضمن تقدیر از اصحاب رسانه بیان کرد: دشمن اراده اش بر این شد که در فضای رسانه ها جنگ شناختی ایجاد کند و می خواهد مردم را دچار خطای محاسباتی کند . تا به امروز در دنیا دست کاری ساختاری کرده اند و راه دست کاری ساختاری ، دست کاری رفتاری است که اهل رسانه در مواجه با دشمن قرار گرفته اند .
وی افزود : دشمن معتقد است که می تواند یک جامعه را نرمال کند و طرح نرمالیزاسیون آن ها در کشورها معمولا ایجاد می شود و با هدف نرمال کردن تغییر رفتار، دنبال تغییر در ساختار حکومت هایی هستند که حکومت آن ها دینی و ایدئولوژیکی است و این رفتار باید توسط رسانه ها، اهل فن و نخبگان جامعه شناسایی و زیرآب گفتمانی آن ها زده شود .
معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : این برنامه دشمن در شوروی، برخی کشورهای اروپایی، اوکراین و … جواب داد اما در انقلاب ایران موفق نبود .
سرهنگ شهریاری با اشاره به نزدیک بودن انتخابات در کشور عنوان کرد : با توجه به شرایط کنونی که در کشور ما انتخابات پیش رو است برگ زرینی در حال اتفاق افتادن است و حیف است که در این برگ زرین بداخلاقی و بی تقوایی رخ دهد ، زیرا هر زمان که بداخلاقی شد نتیجه آن خاطرات بد بود که این خاطرات در ذهن مردم می ماند .
وی در ادامه گفت : در انتخابات 1400 دو گروه چشم امید دارند و یک جریان مقاومت و گروه آزادی بخش و رهایی بخش در دنیا بر ایران تکیه کرده اند. به گفته غربی ها هر نهضت و جریانی که در مقابل استکبار درون کشورش یا استکبار بین الملل ایستاد، بر انقلاب ایران تکیه کرده است و تمام جریان های مقاومت از یمن تا سوریه و از عراق تا لبنان نگاهشان به انقلاب ایران است و انتخابات پیش رو در کشور ایران .
معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد : اولین نگرانی جریانی، حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رای است . پشتوانه رئیس جمهور رای ملت است و برای اینکه رئیس جمهور بتواند در نظام بین الملل مذاکره، بحث و معامله کند نیاز به رای مردم دارد .
سرهنگ شهریاری اظهار داشت : به فرمایش رهبر انقلاب این رای حق من و حق شماست . پس اگر نگران و معترض به وضع موجود هستید باید رای دهید. از طرف دیگر اینکه این یک وظیفه شرعی است .
وی افزود: برخی شرایط را نامناسب می دانند، اما می گویند رای نمی دهیم و این یک تناقض است ضمن آنکه در تاریخ ایران بسیاری از مردم می خواستند در سرنوشت خود نقش داشته باشند و هم اکنون آن مردم سالاری نوپا و در حال تکامل در اختیار آنان است و باید از آن استفاده نمایند.
معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اتفاقات اخیر و با بیان اینکه برخی قصد دارند بگویند رئیس جمهور «هیچ کاره است» بیان کرد: رهبر انقلاب نیز فرمودند که «امروزه تمام اراده دشمن بر آن شده تا در اندیشه نسل جوان ما تشکیک و گره ذهنی ایجاد کند» که همان تحریف است و بهترین راه مبارزه با تحریف، تبیین و روشن سازی است زیرا در صورتی که جامعه‌ای دچار دستکاری و تحریف شود، می‌میرد.
سرهنگ شهریاری گفت : تحریف در اسلام ناب محمدی باعث شد تا به اسلام اموی تبدیل گردد و حاصل آن نیز در کربلا مشخص گشت که امام حسین (ع) خارجی خوانده شد و یزید به عنوان امیر المومنین نامیده شد.
وی با بیان اینکه امروزه جنگ در رکاب حاج قاسم در گفتمان خود حاج قاسم است اظهار داشت: حاج قاسم فرماید « بدانید جمهوری اسلامی ، حرم است. حرم فقط در کربلا و سوریه نیست، اگر این حرم از بین برود، تمام حرم‌ها از میان خواهند رفت» بنابراین؛ یکی از دلایل اینکه جرات ندارند به حرم ها آسیب بزنند این است که از ایران می ترسند .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا